Capitolul al VII-lea :
O sunam pe Sophia dar aceasta nu raspundea.Am zarit-o in cele din urma...dar ce sa vezi in fata ei era un fum albastru cu reflexe movulii.Am fugit pana la ea si am intrbat-o speriati ce se intampla.Nu a raspuns.
Din centru au aparut 2 fantome,mai exact primele fantome care au iesit din peretele subsolului nostru.S-au uitat la noi si cu o voce infricosatoare care iti dadea fiori a zis:
-Prin moartea lui Adam v-am aratat un semn din care speram sa inavatati,dar se pare ca nu va potoliti deloc!Da, oricum ii era predestinat sa moara pentru ca acesta era sacrificiul dar puteam sa rezolvam si altfel asta.Credeti ca, cu ajutorul acelei portiuni magice o sa reusiti sa il salvati?Va inselati!Aveti nevoie si de o vrajitoare foarte puternica pe care nu o sa o gasiti nici in ruptul capului!Daca nu o sa incetati o sa continuati sa pierdeti persoane dragi!
Dupa ce a zis astea fumul se ridica ca prin magie si fantomele disparura.Eram toti trei socati, uimiti si speriati de o potriva.Ne-am uitat unii la altii.Imi venea sa plang.
Mai tarziu pe la 09:30 p.m.
Ne aflam la mine acasa.De la cele intamplate nimeni nu a mai scos niciun cuvant.I-am chemat si pe ceilalti pentru a le spune cele intamplate.Au ramas cu totul socati cand au auzit.O parte din mine vroia sa o lase balta sa se termine totul sa nu mai am nicio legatura, iar celalta parte vroia sa continue sa lupte pentru al salva pe Adam si odata cu el tot orasul.
Derek a spart tacerea:
-Trebuie sa facem ceva, acum pana nu va fi prea tarziu!Nu putem risca sa mai pierdem pe cineva!
Avea drepate.Am vorbit multi timp despre acest subiect si am hotarat sa lasam o vreme totul asa sa ne vedem de vietile noastre asa cum o faceam inainte, iar cand vom avea suficiente date si lucruri pentru a distruge aceasta lume paralela care a fost deschisa o sa putem actiona cum se cuvine.
Ora 12:00 p.m.
Eram cu toti la mine.Ne uitam la un film pe care demult ne propusesem sa-l vedem.Am comandat pizza,floricelele erau mai mult pe jos decat in castron si cu toti ne simteam oarecum bine.Cu toti ii simteam lipsa lui Adam orice ar fi fost.Mereu avea un stil unic de a destinde atmosfera,dar ...pff trebuie sa avem rebdare.
In timp ce ma uitam la film am cazut pe ganduri la tot ce se intamplase in ultima vreme.Deodata mi-am amintit ceva ce trecusem cu vederea deoarece nu era foarte placut.Jake...se intorsese in oras.Eram curioasa care era motivul.Dar stai!M-am ridicat in picioare.
-Am o idee!Desi e oribil si nu imi vine sa cred ca spun asta dar merita incercat!Jake s-a intors in oras.Imi aduc aminte ca mai demult imi povestise ca parintii lui se trag din niste neamuri mai ciudate deoarece bunicii lui tineau carti de vraji, iar matusa lui se credea vrajitoare.Pe el mereu il amuzau lucrurile astea crezand ca toata magia se poate cumpara cu bani.Era un excroc tocmai dasta cu timpul am inceput sa il urasc si sa terminat totul.Ma rog ce e important acum este ca va trebui sa vorbim cu el si sa vedem ce si cum stie.Poate tot ce spunea este adevarat!
La toti li se lumina fata.Sohia era mai mult decat fericita.Aveam acum o speranta.derek se uita ironic si usor amuzat la Sophia si zise:
-Vezi!Ti-am spus eu Sophia ca pana la urma va fi bine il vom salva pe Adam, cu toti stim ca ti-a lipsit mult!incepu sa rada.
Cu toti am inceput sa radeam.Aveam nevoie si de momente mai putin incordate,cu toti aveam nevoie.
A doua zi,ora 11:00 a.m.
Ne aflam in curtea din fata casei lui Jake.Ma simteam ciudat.I-am rugat pe ceilalti sa vorbeasca cu el pentru ca mie nu imi facea nicio placere.Am sunat la usa de cateva ori.Deodata usa se deschise si in prag aparu...
Sper ca v-a placut :) Urmatoarea parte o va scrie Emi.Va astept parerea:*:3
CITEȘTI
Blestemul liceului-pauza
Teen FictionBlestemul liceului este povestea a 6 adolescenti care descopera in misteriosul subsol al liceului in care invata nenumarate semne care le dau fiori.Oare ce mister ascunde liceul?Si cum il vor elucida cei șase?