2.Fantoma

77 11 4
                                    

Capitolul al ll-lea

Vroia sa zica ceva,își misca ușor buzele, Kate s-a apropiat de perete, s-a uitat profund la ea, si a pus mana pe perete. In acel moment am simțit un fior rece si trist, o imagine neclara mi-a trecut prin minte. Dupa ce Kate a ridicat mana de pe perete , un val de fum roșu închis cu niște picturi negre s-a ridic in sus. Nu puteai vedea nimic. "Fantoma" a ieșit din perete, era o fata , de vreo 23-26 de ani,cel puțin asa arăta. Avea un par negru cu o suvita roșie, ochi verzi si era înaltă. Cum a ieșit din perete si-a atintit privirea spre noi, a zambit , a ridicat trufas capul si a ieșit afara , si nu pe scari , prin perete!

Kate se uita la mine,eu ma uit la Matt si el se uita la Hailey,Adam si Derek. Cred ca toti am simțit același lucru. Trebuie sa aflam ce este asta.

Eu si Kate suntem cele mai bune prietene de micute,de la 6 ani. Pe când eu si Kate aveam 9 ani ne-am întâlnit prima data cu Hailey,Adam si Derek, eram la un joc de căutat indicii , in tabăra de vara, de atunci suntem de nedeslipit . De mici iubim misterul , suspansul si pericolul. Toti!

A doua zi , 10:40 a.m. :

Toti eram la subsol , ca de obicei , numai ca acum era ceva ciudat , parca eram puțin speriati si nesiguri pe noi. Adam întinde pe masa o harta mare, colorată si frumos pregătită. Hailey trage o privire suspecta la harta , la fel si eu. Subsolul era un loc al nostru , il avem de la 13 ani. Avem 4 fotolii , o canapea comoda , puțin rupta , o masa mare , un frigider si multe altele utile . Adam si Kate au povestit si au făcut un plan de căutat "fantoma" , si ca la orice căutare începe si cearta.

-Cum poti spune asta? Striga Kate nervoasa.

-E logic! Spune Adam calm , de parca nu s-ar întâmpla nimic.

-Hmm..a-ti observat si voi ce bine arată fantoma aia? Spune Derek , care e deviat de la subiectul nostru.

Toti am început sa radem, fără oprire, parca ni s-a întâmplat ceva. Pana la urma planul este gata si începem cautarile. Eu,Derek si Kate trebuia sa mergem in asa numita "Pădure neagră" , Hailey si Matt merg pe langa cascada , iar Adam , sta la subsol sa caute toate indicile de acolo.

6:13 p.m. , in "Pădurea neagră" :

-Mi-am prins piciorul aici. Strig eu complet panicata.

Atunci Derek si Kate se apropie de mine si ma ajuta. Dar stai, de undeva din spate se aude un zgomot puternic,si nu avea cum sa fie un animal fioros sau ceva de genul , pădurea noastră nu prea are animale,mai ales periculoase. Nici nu ne uitam unii la alții si începem s-o luam la fuga spre zgomot. Era un cimitir! Ne asezam pe jos dupa un copac si o vedem , ea era. Spiritul! Era undeva in aer , mai departe de noi , era invaluita de un fum ciudat, avea foc in ochi,s-au era o iluzie din cauza fricii. A invocat o fantoma,a ieșit din mormânt, era un băiat blond , mai mult parul lui era alb, si avea ochii negri.

*BOOOOM*

Pădurea era invaluita de flăcări,si odată cu flacarile au plecat si cele 2 fantome. Toti trei am încercat sa evităm flacarile si sa ajungem la subsol din nou. In drumul nostru, am luat-o pe o scurtatura,ajunsi undeva prin oraș am observat ca pe jos era cenușă si multă mizerie , frunze aruncate , ca o tornada. Toti erau bine,mai puțin infatisarea orașului nostru.

9:32 p.m. , la subsol :

Toti erau aici. Hailey era "lesinata" pe canapea , Adam cerceta harta , Derek si Matt stateau pe fotolii , Kate era in frigider , si nu exagerez , iar eu pur si simplu stateam in picioare si ma uitam la ei. Dupa ce le-am povestit ce am văzut noi in pădure si despre cimitirul ăla pe care nu l-am mai văzut,deoarece de obicei , nimeni nu merge in partea "intunecata" a pădurii, unii zic ca este blestemata de o femeie vaduva care trăia acolo,dar asta sigur este doar un simplu mit.Peste o ora,cam pe la 10:30 , toti ne-am decis sa plecam spre casa , mai puțin Adam . El a dormit la subsol ca sa poată descoperii indicii si sa observe poate ceva.

Eu si Kate eram la Hailey acasă, planuiam sa ne uitam la o romanță plină de comedie,când , prin senin telefonul lui Hailey suna. Era Matt. Kate ia rapid telefonul lui Hailey de le birou si răspunde.

-Alo Matt,Kate aici! Rade Kate.

-Kate! Spune tare , clar si răspicat Matt.

-Ce e ? S-a întâmplat ceva?

Eu si Hailey ne uitam una la alta , panicate.

-Kate,vino repede la subsol! Am descoperit ceva!

-Acum venim.! Spune rapid si scurt Kate.

Kate ne-a povestit ce a vorbit cu Matt si am început drumul spre locul nostru. Era târziu foarte. Cred ca era ora 12:42 p.m. , am deschis ușa si când am intrat .....

Cam atât,următoarea parte o v-a scrie Ioana! P.S. : eu ma numesc aici pe Wattpad : Emmiilliiaa :3

Blestemul liceului-pauzaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum