içimdeki aşk

452 29 8
                                    

Nisan izmir den istanbula taşınmıştır. Ve tesadüfen eski kocası sinan'ın üst katına taşınmıştır. Nisan evine taşınırken elindeki herşey sinan'ın kapısının önüne dökülür Sinan:Nisan aa s...sen napıyorsun burda.
Nisan:Sorma komşum aa sinan

Y:Nisan o arada tabakları topladığı için sinanı görmez.

Nisan:Tesadüfe bak neyse şey ben çıkayım evi düzenlemem lazım.
Sinan:peki
Y:Nisan gider
#sinaniçses:Nisan seni sen yokken bile unutamıyorum bir de sen varken nasıl unutayım.
Sinan'ın evi:Sinan sürekli nisanı ve onunla geçirdiği anıları düşünür.
Hastanede:Nisan Murat'ın odasına giderken birisiyle çarpışır ve bir bakarki sinan la çarpışır.
Nisan :Pardon özür dilerim
Sinan :Önemli değil
Murat:Sinan yeni asistanın Nisan Y:Derken sinan bir anda ayla yı görür.
Sinan:Abla sende mi burada çalışıyorsun?
Ayla:Evet
Nisan:Aylacım nasılsın
Ayla:İyiyim
Asuman:Sinan hocam hastanız 2 numaralı odada
Sinan:Asistan gel bakalım.
#sinan içses:Ah Nisan sana asistan değil kelebeğim demeyi çok özledim.
#Nisan içses:Sinan seni hala çok seviyorum sana hocam değil kocam demek istiyorum.
Nisan ve sinan hastayı muayene eder hastanın çiçeklere alerjisi vardır.
#hastane koridorları
Nisan birden yere düşer sinan panik yapar.
Sinan: Asuman hemen sedye getir.
Sinan nisanı muayene eder Nisan iyidir ama bünyesi zayıf olduğu için ayılması zor olmuş.
Nisan:Hocam teşekkür ederim
Sinan:Önemli değil görevim.
Nisan:Acaba artık görevime dönebilirmiyim.
Sinan:Olur hadi gel bakalım.
Derken akşam olur Nisan çok yorulmuştur eve gider ama küçük bir pürüz çıkar nisanın evinde böcek vardır Nisan sinana gider.
Kapı çalınır
Sinan:Nisan
Nisan:Hocam şey benim evimde böcekler var ilaçlamacı ancak yarın gelirim diyor acaba bu gün burda kalabilirmiyim.
Sinan nisanın böcekten ne kadar korktuğunu biliyordur
Sinan:Tabiki gel.
Nisan çok yorulmuştur hocam ben uyumak için çarşaf alabilirmiyim der
Sinan nisana çarşaf verir sinan nekadar söylese de nisanı kendi yatağına yatıramamıştır. Sabah olur Nisan sinan a teşekkür babında bir kahvaltı hazırlar
__________________________________
İKİNCİ BÖLÜMÜ YAZIYORUM
UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 19, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşk mıydı yaşadıklarımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin