Part 2-Sezona 2

14 2 3
                                    

Stigli smo kuci. Bella je uzela Leona u ruke kao da ga u zivotu nije vidjela. Ma ok... Harry se samo nasmijesio i sjeo i kao uvijek gledao TV. Dok se Louis igrao Sa Elenom. Bella je pustila Leona i on je otisao kod Elene,onda ju je Louis ostavio da se igra sa Leonom. Problemi su se donekle smirili nema vise one Lorene. Jos bolje. Ponosna sam Na Louisa jel je donekle ostvario svoj san. Sa sestrama jos pokusavam stupiti u kontakt ali pretesko je. Netko je pozvonio na vrata. Otvorila sam a to su bile Christina i Lauren "C-christina Lauren?"zbunjeno sam upitala. "Da vidi bila si u problemima nismo se javljale da nebi mi upale u neke probleme. Dosle smo natrag, trazile smo te veoma dugo cim sam Vidjela Louisa na TV-u znala sam da se promenio. Razmisljala sam ako  se zelis vratiti dobrodosla si"rekla Je Chris. Cekaj ona je rekla da se mogu vratiti u grupu? Vratiti se pjevanju? Ma sta je bolje nego da te sis ovako razveseli. "Da naravno da se zelim vratiti udjite"rekla sam im i one su usle. Elena je znatizeljno gledala "mama ko su one?" Upitala je Elena. "To su tvoje tete"rekla sam. "Nisam znala da imas dijete"rekla je Lauren. "Sada znas" rekla sam joj te dosla do Louisa. "Ejj Ljubavi"rekao je te me poljubio. Uzvratila sam poljubac. "Imate goste dosta zvaljenja"rekla je bella.

Novi part stize malo kasnije

Teaken-Sezona 2Where stories live. Discover now