part 8

5 1 0
                                    

uletio sam joj u sobu. "Znam da nesto nije u redu pricaj" rekao sam "ma ok Louisce bit otac" rekla je placuci neznam zas je tuzna "pa... super?" Rekao sam "DA SUPER JE SA NEKON FLUNDROM" derala se na mene. O boze "sa kime?" Upitao je " neznam!" Rekla je. Idiot kako joj je to mogao uciniti. Otisao sam i dosao ka Louisu "kako si mogao?" Rekao sam mu ljutito "sta?!" Upitao je. "bit ces otac djeteta nekoj flundri"rekao sam derajuci se na njega. "Molim nisam ja jebo mikakvu flundru!" Rekao je pomalo derajuci se. "Ma kako je ona ostala trudna"
*LOUIS P.O.V*
Dobio sam poruku "haha!mala je pala na moj podmukli plan sada ces bit moj ljubavi!" Znao sam Anna! "Cuj ja znam da nisam spavao sa tom "flundrom" i sve je to samo podmukli plan Anne!"derao sam se. "Da a odkud ti dokaz?" Derao se i Liam.pokazao sam mu a on je sutio. Oke.
*MARIJA P.O.V*
Gad kreten budala sta sam mu verovala da voli samo mene,sad je popularan i moze imat bilo koju flundru!koji sam ja idiot "da idiot si" javljala mi se savjest. Dobro savjest nemoras me jos i ti jebat u mozak.
Netko je usao bio Je To louis."ejj nije istina necu bit otac nijednoj flundri  jedino si ti ta koja moze bit majka mom djetetu" rekao je. "Da a kako znas ja sam dobila poruku da ces ti bit otac o boze" rekla sam mu.pokazao mi je poruku "to je sve maslo moje prve cure Anne. Neda mi mira i vec je 3 godine trudna"poceo se smijati "to je bome dugacka trudnoca"prasnula sam u smijeh. Pogledao me je "nemoj vise vjerovati" rekao je te me poljubio uzvratila sam poljubac. Izasao je iz poljupca "jedino ti mozes biti majka mom djetetu" rekao je. Nasmjesila sam se.

TAAADAAA

आप प्रकाशित भागों के अंत तक पहुँच चुके हैं।

⏰ पिछला अद्यतन: Aug 22, 2015 ⏰

नए भागों की सूचना पाने के लिए इस कहानी को अपनी लाइब्रेरी में जोड़ें!

Teaken-Sezona 2जहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें