1. Bölüm

63 6 6
                                    

Yüzüme bir şey dökülünce yataktan fırlayıp "Laann!!!" diye bağırdım.
Buz gibi su beni sırılsıklam etmişti gözlerimi açtığımda karşımda
bir adet Ezgi duruyordu. NE EZGİ Mİ?!
"Sen eve nasıl girdin lan" dedim bir yandan üzerimi değiştirirken.
"Çok zor olmadı bebeğim saksının altındaydı anahtar" dedi ve sırıttı.
"Bidaha nah bulursun o anahtarı sen" dedim ve aşağı inmeye başladım.
Tabiki de Ezgi malı da peşimden.
"Derin kanka ya yarın okul açılıyor napsak ki bugün son kez" dedi ve pufladı. (Edd adım Derin öğrenmiş oldunuz gdhd)
"Önce kahvaltı yapalım da sonrasına bakarız kurt gibi açım" diye söylendim.
"Yeni bir cafe açılmış orda kahvaltımızı yapar alışverişe çıkarız" dedi Ezgi. Bende başımı sallamakla yetindim, anahtarı alıp evden çıktık. İlerde taksi beklemeye başladık ve sonunda bir tanesi durunca rahatladım hemen kendimi arka koltuğa attım. Napıyım üşengeç biriyim ben öyle ayakta duramam.
Ezgi cafeyi tarif edince yolculuğumuz başladı ve 15 dakika sonra sona erdi. Cafe güzele benziyordu ismi de hoş yani "Sırma Cafe" içeri girdiğimizde beyaz masalar ve bordo koltuklar ile karşılaştım. Ve tabi bar tabureleri falan. Demek içki de servis ediliyor dedim kendi kendime. Bos bir masa bulup oturduk.
"Oha lan" diye öküz gibi bağırdı Ezgi ona "ne oldu yine" dedim "Şu taşlara bak bee" dedi. Kafamı çevirdiğimde karsı masada bizim yaşlarımızda iki tane çocuk oturuyordu. Biri sarışın kahverengi gözlü ultra yakışıklı bir taştı diğeri ise esmer mavi gözlüydü. O da en az diğeri kadar taştı. Ama tabi bunları Ezgiye anlatmıycam çünkü saatlerce susmaz -_- "Eee ne varmış bizim gibi insanlar" dedim. (Yalaan kfdgh) Ezgi bana 'mal mısın amk' bakısı attı bende ona açım yaa kalk hadi dedim. Ve sürükleyerek sıraya soktum.
İki adet kahvaltı istedik siparişlerimiz gelince de aldık tam arkamı dönmüstüm ki birisi ile çarpıstım. Elimdeki tepsi yere düstü ve hersey üzerime sıçradı. O kadar sinirlenmistim ki kafamı kaldırdığım an karsımda su Ezginin dediği taşlardan biri duruyordu hani sarısın olan.
"Dikkat etsene ya üstüm mahvoldu!!" diye çığırdım.
"Asıl sen dikkat et sen çarptın bana ve bidaha sakın bana bağırma sonuçları çok kötü olur" dedi ve oradan uzaklaştı aptal sey. İnsan bir özür diler bari dimi bide beni suçluyor. "Odun!!" diye bağırdım arkasından. Yanındaki arkadası da onun pesinden gitti tüm coolluğu ile..
Ezgi ağzı açık bir şekilde esmer cocuğun arkasından bakıyordu. Kafasına bir tane geçirip yürü dedim ve kendimizi dışarı attık.

(Medyadaki Derin)

İlk hikayem inşallah beğenirsiniz yorum ve vote yapmayı unutmayın canlarım..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 19, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AŞKTAN ÖTEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin