2. Bölüm

33 1 0
                                    

Sabah saat 8.30'da uçaktan indim ve bi taksiye binip teyzemin evinin yolunu tuttum. Teyzem evliydi ama eşi onu terketti. Ege adında bir oğlu var ve onunla birlikte yaşıyor. Ege'de benimle aynı yaşta ama onu da 5 senedir görmüyorum. Nasıl biri oldu acaba? Onu görmek için çok heyecanlanıyorum.
Ben bunları düşünürken geçen sürede teyzemlerin evinin önüne gelmiştim. Taksiden inip eve bakındım büyük ve güzel bir evdi. Kapıda çok fazla oyalamadan bavullarımı alıp evin önüne geldim.
Kapıyı çaldığımda hemen teyzem açtı kapıyı ve bana sarıldı.
Teyzemi de 5 senedir görmüyorum onu da çok özledim ve bende sıkıca sarıldım teyzeme.
Hemen bavullarımı evdeki yardımcılar aldı ve yukarı kata çıkardılar, sanırım oda hazırlamışlardı ve oraya götürüyorlardı. Teyzem beni içeri davet etti. Ve hemen koltuğa oturttu. Sorguya başladı annen nasıl? baban nasıl? falan filan işte.
Yorgun olduğum için dinlenmek istediğimi söyledim. Oda hemen yardımcılarına odamı göstermelerini söyledi. Odama çıkıp güzel bi duş aldım ve hemen güzelce giyindim. Daha evin yakışıklı prensini görmedim onun beni güzel görmesini isterim. Bu çocuğa karşı bir şeyler mi hissediyordum bunu hiç anlayamadım ama neyse anlarız artık dedim ve geçiştirdim.
Teyzem kapıya vurdu ve yiyecek bir şeyler hazırlattığını aşağı gelmemi söyledi. Bende aşağı indim. Karnımı doyurdum. Biraz teyzemle sohbet edelim dedik biz konuşurken ege geldi.

"Oğlum hoşgeldin"

"Ben odamdayım anne" dedi ve yukarı çıktı.

Teyzem bana döndü "Şuan morali bozuk galiba sonra konuşursunuz ege'yle" dedi.

Bende başımla onaylayıp odama çıktım.

Başımı yastığa koyduğumda hemen uykuya daldım.

Teyzemin kapıya vurmasıyla uyandım.

"Hadi inci akşam yemeği hazır gel hemen aşağıya"

Tamam geliyorum teyze. Dedim ve elimi yüzümü yıkayıp kendime çeki düzen verdim ve aşağı indim.

Masaya oturdum sonra ege geldi ve bana dönüp

"Hoşgeldin inci" dedi ve gülümsedi.

Bende "hoşbuldum" diyip ona gülümsedim. Gördüklerim karşısında ağzım açık kalmıştı.
Ege çok yakışıklı uzun boylu kaslı renkli gözlü bi tatlı bi çocuk olmuştu artık.
Hala inanamıyorum çok şaşırdım yemek boyunca sürekli gözlerimle takip ettim ege'yi gerçekten çok yakışıklıydı.
Yemeğimi bitirip tekrar odama çıktım. Yatağa uzandım, yüzümde tatlı bir gülümseme vardı. Tavana bakarak düşünmeye başladım. Küçükken hep kavga ederdik ege'yle, hiç sevmezdik birbirimizi ama şimdi çok tatlı olmuştu. Bunları düşünürken uykuya daldım.

Sırılsıklam AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin