Ahoj ja som Sam ,mám 16 a bývam v Californii s mojom maminou .Otca som poznala len zo spomienok ,keď som mala 5 rokov opustil nás. Mama mi často hovorí že opustil ju nie nás ale to je nepodstatné. Sme silné ženské a poradíme si aj bez neho.
Každý deň po ceste do školy vidím super machrov ako surfujú predvádzajú sa jeden pred druhým a občas mám pocit že sú ako opice ,ktoré sa trhajú o uznanie .Občas sa pristihnem že sa na nich smejem .Naštastie nám už skončila škola ,aj keď teraz by som to slovo našťastie rada prehodnotila ,pretože prázdniny znamenajú viac voľného času čo znamená viac delikventov so surfami na pláži .Pre človeka ako ja to znamená zbytočný hluk .
Ja tie pláže milujem , občas si sadnem na veľké kamene v zátoke pri hlavnej pláži a keďže tam nechodí veľa ľudí je tam ticho a tak môžem nerušene kresliť. Zoberiem si skicár a obyčajnou ceruzkou kreslím čo vidím. Slnko sa skláňa poď ťarchou Júlového dňa a prirodzene mení farbu z jasne žltej pomaly na oranžovú broskyňovú ,lososovú potom ružovú a niekedy sa tam pridá levandulová fialová .S obyčajnou ceruzkou tie farby nezachytím ale aspoň obťahujem šmuhy ktoré sa rozpíjajú po oblohe ako horúca káva rozliata na hebké posteľné prádlo. Potom nanášam na papier nepokojnú hladinu mora .Celé to korunujem majestátnym majákom ;jeho svetlá nesvietia asi desaťročia .No surfovanie to nikdy .
Mala som kamarátku Beu surfovala ,smiala sa ,v podstate bola mojím slnkom a svoj život hltala dúškami .Ja som ju vždy pozorovala z brehu a najviac som jej fandila.Stále ma presviedčala aby som skúsila aké to je keď ste súčasťou vlny .Odolávala som jej slovám ale raz som to skúsila a išla som na surf v ten deň ma Bea do všetkého zasvetila a cítila som že kus toho jej slnka sa dostáva do mňa,zamilovala som si to hoci sa mi triasli nohy a aj najmenšia vlna ma zmietla pod hladinu .Proste sme sa na tom smiali .Potom mi Bea chcela ukázať jej nový trik čo ju naučil jej otec ,ktorý zdielal jej vášeň v surfovaní ale to nebolo to jediné čo po ňom zdedila .Mala jeho oči žiarivé takmer hrejivé a vždy ochotné pomôcť.Bol mi ako vlastný otec a pomáhal nám aj v dome vždy keď bolo treba aby sme nemuseli volať opravára.Bea sa rozpádlovala , vyšvihla sa na nohy nabrala vlnu ,"osedlala ju" a ukázala bezchybnú 360º otočku .Ostala som v nemom úžase .Bea bola vysmiata a padlovala mojím smerom aby si vypočula kritiku. Vtom sa voda spenila bledo červenou.Srdce mi vyskočilo do hrdla a zabránila prístup kyslíka do pľúc .Bea vôbec nekričala ale jej vystrašený pohľad značil že nemá ani tušenia čo sa deje .Z nohy sa jej valili prúdy slanej krvi a miešali sa s rovnako slanou vodou .Tentoraz tá beštia vyskočila z vody a Beu celú pohltila do vody ,no to už som kričala tak že si celý útok všimli okolitý surferi a len tak tak že ma dostali z vody. Potom vytiahli z vody jej telo a ďalej si nepamätám iba zmetok, plač (hlavne môj ) a niekoho kto volal do nemocnice hoci už vedel že je neskoro a potom som proste zamdlela .
Plakala som týždeň vkuse a potom som sa ešte celý rok budila na nočne mory .No niektoré noci som celé preplakala .Jai, Bein otec nám vždy pomáhal a po Beinej smrti som ja pomáhala zase jemu aspoň to miernilo moju bolesť .
Moja minulosť ma stále prenasleduje a keď vidím tých surferov a smejem sa na nich hoci s bolesťou no viem že sa to lepší a že Bea by chcela aby som ctila jej život .Nakoniec umrela pritom čo najväčšmi milovala a po boku tej ,ktorú brala za sestru. A preto som si povedala že tieto prázdniny niečo zmením PRE ŇU
Dúfam že vás to bude baviť.Zatiaľ som len chcela objasniť jej minulosť ,no v ďalších častiach rozbehnem ten hlavný príbeh .Dosť všetko opisujem dúfam že vás to nebude nudiť. Chcem len aby ste si to vedeli lepšie predstaviť. :))
YOU ARE READING
Na životnej vlne
RomanceRozpálený piesok ,čajky skláňajúce sa k hladine tyrkysovo modrého mora , rozprestierajúceho sa pozdĺž Californie a pokračuje až za obzor ,kde zvýrazňuje krivky zeme pod ním. Toto všetko neodmysliteľne patrí do Samynho života. Jediným problémom je...