Sakız

118 7 5
                                    

*Pazartesi Saat 10.21 Okul*

Naruto ve ben sırada oturuyoruz. Sıkılıp Naruto'ya döndüm, ağzında sakız çiğniyodu.

"Pşt Nardo, bana da sakız ver."

"Abi valla yok."

"HOCAM NARUTO SAKIZ ÇİĞNİYOO S.S"

"Naruto. Tahtaya kalk."

"Ananı sikcem Itachi."

Piç smayıl yapıp Naruto'nun tahtaya çıkışını izledim. Amk veledi. Ama iyi oldu. İntikam soğuk çiğnenen bir sakızdır.

"Naruto, niye sakız çiğniyosun derste? Bana vermeden? Bi tanede bana ver." diyince hoca götümle sakız şişirip patlatmış gibihissettim.

Naruto bana bakıp piç smayle yaptı.

"Tabi hocam."

Naruto cebinden sakız çıkarıp hocaya verdi. Ben böyle işin taaaaaaaaaaa amına koyayım amk.

"Afferin Naruto. Otur 100 aldın."

"Saolun hocam."

Naruto yanıma havalı havalı geldi ve oturdu.

"Noldu Itachi?"

"Sen git seni Saske siksin. Siktir git."

"Zaten sikicekti az kalsın. Şakası kötü."

"Hahahaaa. Şakası derken gerçeği olacak haberin yok amk çocuğu."

"Kıskandın dimi hıhıııı. Artık popi benim."

Zil çalana kadar hiç konuşmadık. Zil çalınca direk Naruto'nun yakasından tuttum ve Sasuke'ye sürükledim. Sasuke'ninde yakasından tuttum ve dudaklarını yapıştırdım. Sasuke Naruto'yu kudretle öpmeye başladı. Naruto her ne kadar kaçmaya çalışsada Sasuke onu sıkıca tuttuğundan kaçamadı. Birden Naruto'nun yerinde kalın bir odun belirdi. Sasuke odunla öpüşmeye başladı. Tavana baktım.

Ne SASUKE ODUNLA MI ÖPÜŞÜYOR?!?,?.!.!.?,!.?.!.?.??,? Işık hızıyla tekrar Sasuke'ye baktım. Telefonumla video çektim. Yalnız bu hâla resmen öpüyo aq. Odunla ilişkiye girmeden ayırmam gerekiyordu. Ama Sasuke'nin odunu öpüşünden daha kudretli bişey lazımdı bana. Hayır..... O olmaz.... Gücüm buna yeter mi ki? Yinede denemeliydim.

"Üzgünüm Sasuke... ULTRA MEGA ULTİMATE SÜPER DEV HİDRA MÜKEMMEL İMPOSSBLE SÜPERULTRA KUCHİYOSE GAY İBNE JASTİN BİBER NO JUTSU!!!"

Ortada kız gibi bir Jastin çıktı. Sasuke buraya baktı. Koşarak Jastin'i öpmeye başladı. Ama Jastin anında kayboldu.

"Üzgünüm Sasuke.... Bunu yapmalıydım... Odundan çocuklarına bakamam. Sulaması var? Güneşi var? Havası var? Amk? Uğraşamam amca olamam. GOMENNEEE"

Dedim koşarak eve kaçtım. Bu Jutsu çoğu çakramı götürmüştü. Ama hala popiyim tabi. Yine yatıp zıbarmaya karar vererek yatağa yöneldim.

EĞUZÜBİLLAHİMİNİŞŞEYDANİRRACİM BİSMİLLAHİRRAHMANİM!

Ino ve Deidara aynı yataktalar. Ino arkadan Dei'ye sarılmış. Wtf....?,z.?.?.?.!,,?..!.!,.?,,?.?AMEKA.

"NAPIYONUZ AMINA!"

"Hiç, sen de gel Itachi..." dedi sarışın olan. Tamam, ikiside sarışın olduğu için kim olduğunu anlayamadınız. Ino, Ino...

Aklımdaki sorular beynimi ele geçirmişti...

Ino eve yine nasıl girdi?

Ino ve Deidara neden aynı yatakta sarılıp uyumuşlar??

Babam böyle pasta yapmayı nerden öğrendi????

A Life Of Itachi!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin