pm 4:47
Ah, merhaba sevgilim. Şuan sana o kadar yakınım ki.. Elimi toprağına koyduğumda beni hissettiğini biliyorum. Hissediyorsun değil mi? Çünkü ben şuan seni iliklerime kadar hissediyorum. Toprağın cok güzel kokuyor, ve biliyor musun sende toprak gibi kokuyordun. Başımı boynuna yasladığım zaman kokunu içime çekiyordum ve bu bana huzur veriyordu. Şimdi seni değil de toprağını kokluyorum ama olsun ikiniz de aynı kokuyorsunuz sevgilim. Beni düşünmeni istemiyorum tamam mı? Ama sana yalan söylemeyeceğim, iyi değilim. Sen gittiğinden beri denizin dibindeyim. Gün gectikce daha da boğuluyorum. Yanına gelemiyorum ve bu beni daha çok üzüyor. Kaç günden beri yemek yemiyorum, canım hicbirsey yapmak istemiyor. Sensiz birsey yapmak istemiyorum sevgilim. Şimdi sen burda olsaydın beraber en sevdiğimiz parka giderdik ve sen beni sallardın. Bunu ikimiz de seviyorduk değil mi? Daha sonra sahile gidip otururduk. Ve geçen gün ne hatırladım biliyor musun? Atladığın uçuruma beni daha önce götürmüştün ve bu aklıma daha yeni geldi. Bana seninle burada ölmek istiyorum demiştin. Ben seninle herşeye vardım ama sen beni beklemedin sevgilim. Ama sana kızmıyorum bu lanet dünyadan kendini kurtardığın icin şanslısın. İnsanlar bana sadece ölen bir sevgilisi için kendini soktuğu duruma bak, 2 gün sonra ayrılırlardı zaten diyor. Ah, hiç anlamıyor bok kafalılar! Sen benim için sevgiliden öteydin, biz birbirimizin herşeyiydik..Faith.