1.Bölüm

211 13 7
                                    




Multimedya: Kim David

05.09.2021


Gıcık sesli kız sahneye çıktı. Suratı ifadesiz idi.

- Yayına 3,2,1..

Kız bir anda 32 diş sırıtmaya başladı.

-Merhaba Shi Min Ah ile Life programına hoş geldiniz ( :))) Shi Min Ah ı çok severim ama isim bulamadım ve aklıma ilk gelen ismi yazdım. Ama Shi Min Ah ile Life jdksghkdfjg) Bu günde birbirinden muhteşem konuklarımız var. Ünlü yazar Kim Nae Ra konuğumuz olacak. Yanında eski idol Myungsoo ve efsanevi psikolog Kim David' de bizlerle. İlk olarak Naera' yı sahneye davet ediyorum.

Alkış seslerini duyduğumda yavaşça , gülümseyerek sahneye doğru yürüdüm. Kadına gülümsedim ve eğilerek selam verdim. Sunucunun bana işaret ettiği yere oturdum. Gülümseyerek konuşmaya başladı.

- Programıma hoş geldin. Seni burada görmek harika. Ben kitabını 2' den fazla okudum. Ve kitabınla ilgili sormak istediklerim var. Ama ondan önce diğer konuklarımı çağırayım.

Umarım kadın sürekli konudan konuya atlamıyordur. Çünkü en nefret ettiğim şey sözümün kesilmesidir. Ben bunları düşünürken kadın hala konuşuyordu.

-Bay Myungsoo ve Bay David geliyor.

Bendeki alkışların 2 katı gelmişti.(tabii millet yakışıklı görsün) Ayağa kalktım ve onlar sahneye geldiklerinde selam verdim.Kadın onlara da yerlerini gösterdi. Harika iki yakışıklının arasında oturuyorum. Tabii ki de rahatsız hissediyorum. (Tabii ki)

-Bay Myungsoo şarkıcılığı bırakmanızın ardından 6 sene geçti ve sayısız dizide rol aldınız. Şarkıcılıktan oyunculuğa geçiş zor muydu?

- Çok fazla zor değildi. Şarkıcıyken de birçok dizide rol almıştım. Tek zorluğu yıllardır birlikte çalıştığım grup arkadaşlarımdan ayrılmaktı. Ama onlarla hala sık sık...

Çocuğun geri kalan sözlerini ağzına tıkarak sunucu bana döndü;

- Kitabınızla ilgili konuşalım. Bu bize sormamızın istendiği sorulardan biri. Kitabınızdaki anlatım diliniz o kadar gerçekçi ki, okurlarınız siz yaşamışsınız gibi hissettiklerini söylediler . Gerçekçi bir fantastik kitap yazmaktaki sırrınızı bize açıklayabilir misiniz? 

Tam ağzımı açacaktım ki...

-Reklamlardan sonra tüm hızımızla devam edeceğiz.

Myungsoo bana yapacak bir şey yok bakışı attı. Ben de ufak bir tebessümle onu anladığımı belli ettim. O sırada makyajıyla uğraşılan sunucu konuşmaya başladı. 

-  Yaklaşık 6 dakikalık bir reklam arası var daha sonra yoğun bir yayın bizi bekliyor. Şuan tüm özel ihtiyaçlarınızı karşılamalısınız.

Ayağa kalktım ve Kim Tae'nin yanına geçtim.

- Bugün çıldırmazsam iyi. Kadına bir tane çakasım geliyor.

- O kadar olaydan sonra bu gün mü çıldırıyorsun? Ciddi misin? 

- O kodor oloydon sonro bo gon mo çoldoroyoson? Coddo moson? 

- Zevzek.

-Zovzok.

-Kes şunu.

-Kos şono. 

Bir an bana el ayak girişmeye_çalıştı_. 

-  Sen kime vuruyorsun. Ben senin unninim (abla) bir kere. Pis terbiyesiz.

-Aramızda 4 ay var ve unnim olduğunu mu iddia ediyorsun.

-Evet.

-Ah! Tamam pes ediyorum.

- Şöyle yola gel. Her neyse konumuz o değil. Şu sunucu sana da birini hatırlatmadı mı?

Bir anda kafama vurmaya başladı.

- Ne yapıyorsun be?

- Onu hala unutmadın mı?

Bir süre düşündüm.

- Unutmamak değilde ara sıra aklıma geliyor.

Dudağını bükmeye başlayan Kim Tae'mi hayır, konuyu değiştir, evet evet, yemekten bahset emir ver sinirlensin puhahahaha ...

- Her neyse ben tuvalete gidiyorum, sende yiyebileceğim güzel bir şeyler bul.

- Emredersiniz!!!

Tüm aegomla (şirinliğimle) konuşmaya başladım.

-Lütfeğğğğğn.

Kim Tae aegolarımı şirin bulduğu için istediklerimi yapmaz. Hemen kesmem için istediklerimi yapar. Suratını buruşturarak yanımdan ayrıldı. Bende tuvalete gittim. Tuvaletteki işimi hallettikten sonra ellerimi yıkadım. Suyu kapattım ve aynaya baktım. Aynaya bakmak tuhaf hissettirmişti. Çünkü o bana baktığında kendisini görüyormuş. Acaba ben de yine karşılaşırsak ona baktığımda kendimi görecek miyim? Gözlerimi kapattım ve yaşadığım her şeyi düşündüm. Derin bir nefes aldım. 

Gözlerimi tekrar açtım ve... OMG o... nasıl... gözlerimi en az on kere kırpıştırdım ama aynadaki yansımadan bana bakıyordu. Arkamı döndüm ve suratına baktım. Gerçekten de arkamda duruyordu. Yine aynı pis sırıtışıyla bana bakıyordu. 



BÖLÜM SONU

Bunu ilk yazışım. ahh yorgun hissediyorum ama yazmak çok eğlenceliymiş umarım beğenmiş sinizdir. Bu arada Hello Monster dan alıntı yaparak psikolog olan adamı Seo İn Guk yaptım. uhdgsıthdhtjrth Myungsoo neden Myungsoo diye sorarsanız aynı Shi Min Ah gibi bir an aklıma esti de yazdım. Pis sırıtık olarak aklımda Lee Jung Suk vardı onun da Doctor Strongerdan birsürü pis sırıtışı vardı. Baş rolümü kurayla seçtim. :DD herneyse çok uzattım. umarım sonraki bölümleride okursunuz. ^_^

Ruh BekçisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin