U pismu je pisalo ako u ovo budem miješala sovje prijatelje ne da će ih ubiti nego će joj svaki dan poslati jednu glavu i krv.
Odlučila sam više ništa ne govoriti Niallu. Primila sam jedan poziv od Selene.
Selena : Hej, ajd 21 : 30 idemo, dođem po tebe.
Bethany : A odlično,čekam te.
Nakon poziva obukla sam kostim i sa velikim strahom uzela sam onu ogrlicu za koju sam mislila da je obična bižuterija. Krenula sam niza stube i ušla u kupaonicu da se našminkam i dodam umjetnu krv. Začula sam zvono, ah to je Selena.
Bethany : Hej, omg prelijepa si mi.♥
Selena : Ajme Beth, goriš strašiš mee.
Bethany : Ne laži, di je moja ljubav.?
Selena : Eto ga.
Dotrčala sam do Nialla i poljubila sam ga, onda me je dignuo, uhvatio za dupe i nastavio stranstveno ljubiti. Poslije 2 minute nas Selena prekine.
Selena : Dosta žvaljenja zakasniti ćemo......
Niall : Evo, ajmo mačko :3
Kada smo stigli do Arianine kuće susreli smo Justina i Justina 2 ( Justin B & Justin T. ) i pozdravili smo ih. Krenuli smo do Ariane da ju iznenadimo. A kad Ariana iznenadi nas, tako namje prišla iza leđa i odjednom ' BUUUUUU '
Svi : Ajme, glupačo prepala si nas do samrti.
Ariana : Haha,sorry. :/
Svi : Haha, ma nema veze.♥
Noć je prolazila i bilžilo se moje vrijeme da vratim ogrlicu. ....
Bethany : Ljudi, moram ici nešto obaviti evo me za tren..
Niall je bio pijan kao i Ariana i Justin i Justin2, ali Niall je Seleni rekao za ono pismo pa me slijedila.
# Na Groblju.
Stavila sam ogrlicu i prišuljala sam se iza drveta. Selena se sakrila iz 3 groba dalje od groba Mr.Lorde i taj otmičar ju je uhvatio i uspavao. Nakon 5 minuta ogrlica je nestala. * Hvala Bože, riješila sam se te muke...Vratila sam se i htjela sam reći Seleni da joj trebam dati moj halloween poklon, ali su mi njene frendice rekle da je nema več 3O minuta baš kao što sam ja prije toga otišla.
Vratila sam se kući i našla pismo na jastuku " AKO SUTRA U ISTO VRIJEME NE DOĐEŠ NA GROBLJE UBITI ĆU TI PRIJATELJICU I SVAKI DAN ĆU TI POSLATI JEDAN DIO NJENOG TIJELA " sa potpisom Mr. killer
YOU ARE READING
Mr. killer
FanfictionKišovito popodne........Munje sijevaju iznad moje kuće,gledam neke ideje za kostime, a kada odjedno pukne munja iskočila sam iz kreveta. Mama : Bethany , Selena te zove. Mobitel ti je ostao u kuhinji. Bethany ; Evo me , stižem ...... * Otrčala sam...