3. Mr. killer - novo prijeteće pismo

110 16 9
                                    

... " AKO SUTRA U ISTO VRIJEME NE DOĐEŠ NA GROBLJE UBITI ĆU TI PRIJATELJICU I SVAKI DAN ĆU TI POSLATI JEDAN DIO NJENOG TIJELA " sa potpisom Mr. killer

Jako sam se uplašila i stvarno sam se nadala da nitko neće otkriti za novo pismo. Kada sam napokon zaspala primila sam poziv.

Niall : Hej, ljubavi jesi dobro.?

Bethany : Hej, da jesam.....

Niall : Šta je sa Selenom.? Zovem ju čitavu noć jer je ostavila novčanik u autu.

Bethany ; Umm. neznam, nisam sigurna... ( morala sam lagati da Niall opet ne sazna i da se ne umiješa kako bi Sel preživjela..)

Niall : Ajde, dođem kod tebe,može?

Bethany: Yep, čekam te.♥

Niall : Ćao, slatkice.

Bethany : Lysm.♥

Kada je razgovor završio stavila sam pismo na radni stol & na brzaka sam zamijesila tijesto i ispekla svježe muffine. * Din- don.* A, evo moga dragoga.

Niall : Hej, princezice.... Imam mali dar za tebe.

Bethany : A daj sada.... Šta si mi kupio.?

Niall : Oh, želiš znati.?

Bethany : Pa, da , želim.

Niall : Sve se vraćasve se plaća, prvo moraš dati poljubac.

Bethany : * priskočila sam mu u zagrljaj, a kada me digao poljubio me je tako strenstveno... A sada, daj mi poklon.

Niall : Jesi sigurna.? Ok, evo ga.

Njegov poklon je bio preveliki medvjedić & još veći poljubac. ♥Krenuli smo u moju sobu. On je sjeo za stol, a ja sam otišla po muffine. Kada je sjeo ugledao je omotnicu i otvorio pismo. Kada ga je pročitao spremio ga je i pomislio što će učiniti. Taman kada sam otvorila vrata bacio ga je na pod.

Niall : Hej, aaaa hranaaa.

Bethany : Čekaj, još su vrući.

Niall : Ma nemoj, daj ti meni to šta lupetaš.

Bethany : A ok, sorry.

Niall : Ajde, ti oprosti kriv sam. * opet me poljubi.

U tom času prekinuo nas je telefon. Javila sam se.

Selena : Hej, Bethany.

Bethany : Hej, gdje si ? Što se dogodilo?

Selena : Onu noć sam te pratila i onaj tvoj pošiljatelj za ogrlicu me oteo. Ako večeras ne dođeš ubit će me, razumiješ li?

Bethany : OMG, doći ću svakako... Jel te ozlijedio?

Selena : Nije, ali oteo je i Arianu i Justina2 [ Justin Timbelake. ]

Bethany : Doći ću, ne želim da se tako završi.

Selena : Evo, ga ....

Samo se začuo vrisak, ja sam vikala da se javi, ali sam čula samo otpuh neke opase osobe. Poklopila sam naravno. A sada ovaj moj provokator sa pitanjima.....

Niall : Bethany, sve sam čuo i pročitao, zašto  mi nisi rekla ?

Bethany : Nisam imala snage jer ....................


Next part for 6 vote.

Mr. killerWhere stories live. Discover now