-Ea e un suflet pierdut!Parintii ei i-au vandut sufletul pentru ca ei sa ramana in viata .Asta inseamna ca ea va fii urmarita ori de noi, vanatorii de suflete, ori de fantome...
-Atunci o ajutam noi sa se regaseasca!!strigase Catalin
-Diana, Andrew haideti sa...
O femeie apare folosind un atac mortal pe vanatori si omorandu-i fara macar sa o vada.
-Ci..Cine esti?intreaba Justin
-Eu sunt Bianca, asasinul pierdut.Si eu sunt un suflet pierdut ca emily.
-Es..Esti puternica...zise Emily care era foarte uimita.
-Maestrul meu m-a invatat tot.Incotro mergeti?
-Pai mergeam inspre capitala si ne-am cam ratacit dupa ce am fost atacati.Explica Theodor.
-Va voi insoti si eu pentru ca acest drum este blestemat de suflete care isi cauta corpuri..
-Ok, iti multumim.
Si Bianca ii conduce inspre iesirea de pe drum.Justin e foarte nedumerit de identitatea fetei, intrucat puteri ca ale ei, nu a mai vazut niciodata...
-Cine e maestrul tau?Te-a invatat o miscare foarte buna.Intreaba curios Justin
-Pai...Il chema...hmm..nu mai stiu..Sufletele pierdute deobicei nu isi amintesc foarte multe detalii despre viata lor...Oricum stiu ca era un barbat important.
-Off, chiar eram curios..spune Justin suspicios
-Mai avem foarte putin...Se vede lumina normala acolo.
-Ok, multumim de ajutor.
-Nu este nici-o problema...
Ajungand afara din padure, Bianca isi ia la revedere si pleaca inapoi.Emily in schimb spune ca vrea sa ramana cu Catalin.
Dupa o disputa lunga intre prieteni in legatura cu Emily, decid sa o duca in capitala la un centru de recuperare sau ceva asemansmator.
-Uite drumul principal!Striga Theodor
-Am ajuns in sfarsit....oare pe unde suntem?intreaba Justin
-Stai putin...adauga didi spunsnd o vraja pe intelesul a putine persoane.Suntem destul de aproape de orasul Sundaj..Deci de acolo mai avem cam dublu pana acum...
-Imi plac vrajile tale, aduga Theodor invidios ca el nu le poate folosi.
-Auziti...mi se pare mie sau aia e o...
CITEȘTI
Arena Mortii
Science FictionAdriano, regele tinutului Barlot, si vrajitor renumit, isi construieste o arena in care vrajitor, razboinici si alti luptatori se vor lupta pentru o dorinta acordata de Adriano.