Njišem kukovima dok spuštam ruke niz telo. Svesna sam tuđih pogleda, ali se ne zamaram njima nego puštam da me ritam muzike odnese u drugi svet.

Osećam ženske ruke oko svog struka, ali se ne obazirem. Nastavljam da se krećem po svojim pravilima.

"Znaš li da nije dobro da ignorišeš svoju devojku?" upitala me je Sarah kada je shvatila da se neću okrenuti.

"Sarah, ne ignorišem te, samo plešem!" odbrusila sam joj.

"Da i privlačiš poglede kako drugih muškaraca tako i tvojih bivših. Smeta mi to." rekla mi je dosta ljutim glasom.

U tom trenutku sve je stalo oko mene. Nisam primećivala ljude, nisam čula muziku. Tu, u mom besu i nemiru bila je samo ona.

"Nije me briga što ti smeta. I meni su mnoge stvari smetale pa sam ćutala. Ne mogu više da trpim tvoju ljubomoru i tvoje zabrane. Ja nisam klasična devojka. Ja živim za zabavu, piće, momke, devojke, jutarnje mamurluke i brze vožnje. Shvati da od mene nećeš i ne možeš napraviti sebe!" vikala sam na nju dok je par pijanih ljudi uživalo u našoj tek započetoj svadji.

"Šta ti to toliko smeta kod mene, pa i sama znaš da sam povučena i mirna devojka. Zašto ti to toliko smeta?" pitala me je. U očima su joj se videle suze, ali nisam marila da li ću je povrediti.

"Smetaš mi ti. Ja sam nevolja i pored sebe neću da imam plačljivu devojku. Pored sebe želim drugu sebe, još jednu nevolju koja će me razumeti. Ja nisam za tebe. Suoči se sa tim." rekla sam malo smirenije.

"Ti me ne voliš? Koja sam ja glupača, a mislila sam da ćemo uspeti da izgradimo nešto sasvim posebno, jer ipak suprotnosti se privlače. Kako sam samo glupa." nije mogla više da zadrži suze u očima. Pukla je u tom trenu.

"Zar si ti mislila da te volim? Prevarila si se. Sarah Cooper, suoči se sa tim da nikada nisi niti ćeš imati neko veće značenje u mom životu. Teši se time da te smatram za dobar sex i ništa više. I to je za tako naivnu devojku mnogo!" rekla sam i sa tim rečima otišla do šanka.

Podigla sam ruku da bih privukla pažnju zgodnom starijem gospodinu koji radi za šankom. "Druže, daj mi jedan dupli viski sa ledom." dobacila sam mu na šta je on samo klimnuo glavom.

(...)

Sedim za šankom već jedan sat i ispijam pića. Momci mi prilaze jedan za drugim, ali ih ja ignorišem i spuštam na zemlju. Mada ovaj zgodni gospodin za šankom počeo je da me privlači još više posle četvrtog pića. Zapravo poslednjeg pića koje sam brojala.

U jednom trenutku stao je ispred mene i krenuo nešto da kaže, ali zaustavila sam ga u tome kada sam ga povukla za kragnu i stavila mu prst na usta kako ne bi mogao da kaže bilo šta.

"Kada ti se završava smena?" pitala sam zaplićući jezikom.

Nasmejao se. "Hah, upravo se završila pa sam hteo da te pitam da li bi sa mnom htela da provedeš noć, devojčice, da zadovoljimo svoje potrebe!?" izazovno je rekao.

"Nadam se da si video kako sam otkačila svakog momka koji mi je prišao." rekla sam mu dok sam otkopčavala prvo dugme na njegovoj košulji.

"Da, i?" pitao je zbunjeno.

"Pa završio bi isto kao oni, ali pošto si me ti napalio rekla sam sebi da ćeš me ti zadovoljiti do kraja." šaputala sam mu na uvo.

"Da li se ja to sviđam maloj pripitoj devojčici?" govorio je dok mu je pogled bio zaglavljen na mom velikom dekolteu.

"Ne. Ne sviđaš se ti maloj, pripitoj, devojčici. Njoj se sviđa ta velika nabočina u tvojim pantalonama. I ne misli da mi fali ljubavi. Fali mi samo obdaren muškarac. A ti si se tu našao slučajno." napravila sam kratku pauzu kako bih mogla da vidim šta se dešava na njegovom licu. Bio je i više nego zadovoljan onim što sam upravo izgovorila. "Ajde idemo kod mene." pričala sam mu sa poteškoćama.

(...)

Sedeli smo u kolima ispred moje zgrade dok mi je spuštao naramenicu.

Odmakla sam se i krenula da izlazim iz auta, ali nepoznati gospodin me je zaustavio u toj radnji.

"Gde si krenula, čekaj da ugasim auto." rekao mi je zadihano.

"Mmm. Mislim da ćemo se ovde zaustaviti. Ne bih smela kod mene u stan da te vodim, došla mi je neka sestra i ostaje par dana. Pa, znaš, može joj biti neugodno i te stvari. Izvini, stvarno sam se sada setila." govorila sam mu smotano, dok me je on zbunjeno gledao.

"Ne laži meni. Reci da su ti matorci u gajbi. Znam ja te vaše fore." rekao je to kao da je otkrio zemlju gde su izmislili WiFi.

"Da ti ne lažem, ha?" upitala sam ga kada sam izašla iz kola i zalupila vratima.

Spustila sam se do prozora i pokucala na što ga je on spustio.

"Da, u pravu si, lažem. Trebao mi je prevoz do kuće pošto ne mogu voziti u ovakvom stanju. A u stanu nemam ni sestru, a ni matorce nego papagaja tako da bi trebalo da ga nahranim, a stvarno ne bismo voleli da on ostane gladan i da umre zbog mojih noćnih akcija." rekla sam mu i podigla se.

"Vidimo se po klubu!" doviknula sam mu kada je krenuo da pali kola.

Čula sam samo kratko "Jebi se!" kada sam bila ispred ulaznih vrata oronule zgrade.

Polako sam ih otključavala dok sam se psihički pripremala znajući da ću morati da se penjem do šestog sprata.

Posle par sekundi pripremanja shvatila sam da sam već na drugom spratu.

U naredna dva minuta sam se našla ispred vrata stana na kom je pisalo Polly i Stephany Smith.

Kada uđem u stan prvo što sam uradila, jeste da sam se javila Polly'ju i dala mu da jede. Kada sam završila sa tim krenula sam ka svojoj sobi da uradim nešto što uradim posle svakog raskida.

Ulazeći u svoju malu sobu odmah sam pogledom počela tražiti svesku. I, kao što sam mislila, ispod stolice je.

Došetam polako do stolice, sagnem se i uzmem je u svoje ruke. Izvučem stolicu iz stola i sednem otvarajući staru, izbledelu svesku koju sam malo pre podigla.

Hm, pa da vidimo šta zanimljivo ovde ima.

Veze. Listam stranice sveske i tražim poslednji zapis. Hajde da vidimo poslednju:

13. Tyler Johnson (1 mesec)

Dopisujem pod broj 14. Sarah Cooper (17 dana).

Pa dragi momci i drage devojke, da vidimo čije će ime završiti sledeće u ovoj svesci.

Trouble Makin' & Heart Breakin'Where stories live. Discover now