Les

119 14 2
                                    

Zo začiatku to pre nich nebolo lahké. Svorka sa stratila a až po niekoľkých mesiacoch sa zistilo že vimrela. Počas tych mesiacov sa Madnys zaľúbila do vlka z inej svorky vlkov. A Dony, ten si zase našiel ľudsku priateľku. Obydvaja si žili šťastne pokial......... Jedného dňa si Dony kupil noviny. Len tak si listoval keď prišiel na predposlednu stranu. Uvidel fotku dvoch vlkov. Trochu ho miklo no začal čitať članok pod obrazkom. Dvaja vlci najdeny v bezvedomi blízko hlavného mesta. Starosta zvažuje ich uspanie a premiestnenie do Zoo v hlavnom meste. Ešte v tej chvili sa Dony rozhodol že ich zachráni. Na druhi den ráno sa Dony vybral do lesa nad hlavným mestom hladať vlkov. Asi po dvoch hodinách hľadania ich našiel. Okamžite si spomenul na to že aj on je vlastne vlk. Skúšal sa premeniť ale nešlo to. Tak šiel opatrne bližšie a bližšie pokial nestal rovno pri nich. Keď sa zrazu, vlk otvoril oko. Dony len opatrne zakňučal ale neustúpil. Vlk vstal a očuchal ho. Odišiel kusok ďalej................ schoval sa za krik. Po chvili spoza krikov vyšlo mlade dievča a opatrne povedalo " Ja ťa poznám." Dony len pozeral a ani necekol dievča podišlo bliššie a povedalo "Ja som Madnys a ty si kto??" Dony opatrne pomedzi zubi precedil "Ja som Dony. Teší ma." A podal jej ruku. Madnys s ňou potriasla a pítala sa ďalej. M: Odkiaľ si?? A prečo si myslim že ťa poznám?? D: Som tu odvedľa z mesta aaaaaaaa asi viem prečo si mysliš že ma od niekadiaľ poznáš. M: No hovor odkiaľ!! D: Noooo asi som tvoj otec.

Ahojte je tu ďalší dieľ odomňa. Je trochu kratší ale to nevadí. Budem rada keď mi do komentárov napíšete či sa vam to páčilo. A ospravedlňujem sa za pravopisné chiby. A dajte aj nejaky ten vote prosím. :-D :-D

Vlk, ktorý prežil.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora