TW

194 12 0
                                    

Scott: Astımım geri geldi. Nasıl oldu bilmiyorum ama geri geldi. Tıpkı eskisi gibi kötü. Artık eskisi gibi sürekli astım cihazımı yanımda taşıyorum. Ne yeni bir Kimera, ne de Dehşet Doktorları'nı görmeyeli beş gün oldu. Hepimiz okula gidiyor, hiç bir şey olmamış gibi davranıyoruz. Ama herkes biliyor gibi görünüyor. Koridor da yürüyoruz, ve kimse gülümsemiyor. Herkesin bir şeylerin gelmek üzere olduğunu sezdiğini düşünüyorsun. Sadece ne olduğunu ve ne kadar kötü olduğunu bilmiyorlar. Ne zaman bir şeyler yapmam gerektiğini düşünsem elim astım cihazıma gidiyor. Sanki astım cihazımdan bir nefes çekecek, herkesi nasıl kurtarabileceğime dair dahiyane bir çözüm bulacakmışım gibi. Ama ne yapacağımı bilmiyorum. Bana kalırsa kimse bilmiyor. Belki de bu yüzden kimse birbirine tek kelime bile etmiyor. Bazen birbirimizi fark etmiyoruz bile. Bazılarımızın bunu dert ettiğini sanmıyorum.Çünkü konuşmamak sır tutmayı daha çok kolaylaştırıyor. Birileri bir şeyler hakkında yalan söylüyor mu onu bile bilmiyorum. Belki de daha çok savunma yalanlarıdır.

Belki de en kötü yalan Stilinski'ye söyleniyordur. Çünkü ona henüz Parrish'den söz eden olmadı. Üstelik Parrish'e de bir şey söyleyen olmadı. Cesetleri aldığını hatırlamıyor gibi görünüyor. Yoluna çıkmaya çalışırsak tehlikeli olduğunu düşünüyoruz. Eğer Stilinski gerçeği bilseydi, kesinlikle yoluna çıkardı. Bu yüzden Lydia ve Stiles cesetleri bulmaya çalışıyor. Bu da Nemeton'u bulmak demek. Oradan oraya gidiyor, ormanı baştan sona arıyorlar. Onu son buluşumuzda neredeyse üçümüzde boğuluyorduk. Kimeraları arayan yalnızca biz değiliz. Stilinski herkesi bir sonra ki hedefi bulmak için görevlendirdi. Genetik bir Kimera olan, iki takım DNA'sı olan herkesi araştırıyorlar. Kimse gerçekten ne aradığını bilmiyor. Bazıları bir seri katil olduğunu düşünüyor. Muhtemelen bazıları daha kötüsü olduğunu biliyor. Bildiğimiz iki Kimera, Hayden ve Corey ikisi de iyi durumdalar. Hatta iyiden de öte. Hızla iyileşiyorlar ve güçleniyorlar. Yardımımıza ihtiyacı olmadıklarını düşünüyorlar. Zaten isteyeceklerinide sanmıyorum.

Hala Kira'dan haber almadım. Deaton hakkında gittikçe daha da endişeleniyorum. Bir şeylerin yaklaştığını biliyorum. Tek düşünebildiğim şu; doğru dürüst nefes bile alamıyorken, ne kadar iyi olabilirim ki?

Dipnot: 5B Ocak ayında yayınlanmaya başlanacak.

SPN,TW VE TVD REPLİKLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin