SPN

483 40 3
                                    

YAZDIĞIM EN UZUN REPLİK, VOTELER CEBE :))

Dean: Ben senin oğlunum.

Mrs.Winchester: Ne?

Dean: Biz 2010 yılından geldik. Bir melek bizi buraya getirdi. Sana saldıran değil, dost olan.

Mrs.Winchester: Buna inanmamı bekleyemezsin.

Dean: Adlarımız Dean ve Sam Winchester. Anne ve babanın adını aldık. Hastalandığımda bana domates çorbası yaparsın çünkü annen sana öyle yapardı, ninni söylemek yerine Hey Jude şarkısını söylersin çünkü en sevdiğin Beatles şarkısı.

Mes.Winchester: Ben.. İnanamıyorum. Hayır..

Dean: Üzgünüm ama bu doğru.

Mrs.Winchester: Evlatlarımı.. Avcı olarak mı yetiştirdim? Bunu nasıl yaparım?

Dean: Hayır hayır, sen yapmadın çünkü sen ölmüştün.

Mrs.Winchester: Ne? Nasıl?

Dean: Sarı gözlü şeytan. O seni öldürdü ve.. John intikam almak için avcı oldu. Bizi bu şekilde o yetiştirdi. Beni dinle, şeytan Sam doğduktan 6 ay sonra 2 Kasım 1983'de beşiğine gelecek. Bu günü unutma ve ne olursa olsun... Oraya gitme. Sabah kalk, Sam'i al ve kaç.

Sam: Bu yeterli olmayacaktır Dean. Nereye giderse gitsin, şeytan onu ve beni bulacaktır.

Dean: Peki ne yapacağız?

Sam: Babamı bırakacak. Bunu yapacak. John'u bırakmalısın. Tüm bunları yaptığında çek git ve asla arkana bakma.

Dean: Böylece hiç doğmamış olacağız, o haklı.

Mrs.Winchester: Yapamam. Çocuklarım olduğunuzu söylüyorsunuz sonra bana sizi...

Sam: Başka seçeneğin yok.

Dean: Ölmekle hiç doğmamak arasında büyük fark var. Güven bana, bizim için sorun yok, sana söz veriyorum.

Mrs.Winchester: Benim için tamam değil.

Sam: Sen o çok istediğin normal hayatı yaşayabilirim diye düşünüyorsun ama hayır yapamazsın. Üzgünüm, her şey yok olmaya başlayacak. Sen öleceksin ve sonra çocukların lanetlenecek.

Mrs.Winchester: Bir yolu olmalı...

Dean: Tek yol bu, John'u bırakmalısın.

Mrs.Winchester: Yapamam!

Dean: Bu bizden daha önemli. Bir çok insanın hayatı buna bağlı.

Mrs.Winchester: Anlamıyorsun yapamam! Çok geç.. Ben.. Ben hamileyim.

SPN,TW VE TVD REPLİKLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin