Sabah saat 9 gibiydi, kalkıp yüzümü yıkadım sonra odama geçip ne giysem diye dolabı açtım .Seçtiğim şeyler çok yazlıkdı Ekim ayında olabiliriz ama yinede yağmur yağıyordu, uzun kollu birşeyler aradım ve sonunda buldum siyah üstüne pembe dantelle yapılmış kelebek vardı . Yüksek bel pantolon giydim üzerime hafif hırka aldım, aynanın karşısına geçip yüzüme anlık sürdüm çok ince iyeliner çektim dudaklarımada dudak kremi sürdüm.parfumlerden birini sıktım sonra odamdan çıktım .Odamdan çıktığımda babam ve annem kahvaltı yapıyorlardı.Annem yine benim tabağımı doldurmuştu anneme o kadar çok yiyemeyecegimi söylesemde nafileydi bidayette azıcık yedim .Babama baktım yine herzamanki gibi gazetesine gömülmüş bir sekilde 2.sayfa haberlerini okuyordu .Sonradan benin masada olduğumu anladı ve yine bana akıl vermeye başladı Anlamadığım tek şey 19 yaşında olsamda babam ve annem beni hâlâ çocuk gormesiydi tabağımı bitirip annemi ve babamı öpüp çıktım . Sonra tekrar kapıya vurdum çantamı ve telefonumu unutmuştum.Onları alıp merdivenlerinden inmemle şirketin arabasının gelmesi bir oldu .Bindim arabaya Günaydın dedim mustafa amcaya oda bana günaydın dedikten sonra telefonu dün geceden kapandigim icin açtım , mesaj falan yoktu bi rehbere goze atiyim dedim tanımadığım bi numara beni aradı açıp açmamak la kararsız kaldım sonra açtım arayan arkadaşım ünlü bir marka adımının ve onun yardımcısı nın geleceğini onlarla benim ilgilenmemi istediğini söyledi bende kirmadim yarım saat sonra is yerindeydim . Odama geçtim bilgisayarı açtım kapıya biri tiklaladi ve sonra girdi 2 tane usun boylu kaslı tarz giyinmiş hafif sakallı beyfindilerdi.Bana ela gözlü olan elini uzatıp ......firmasında sahibiyim dedi.Benim beynime jeton yeni düşmüştü demek gelicek olanlar bunlardı elini sıktım "Ben Tunse modelist ve stilist olarak burda 3aydır çalışıyorum bugün sizinle ben ilgilenecegim "dedim bana ismini söyledi ismi (Tuğra) diğerinin ismi (ali) onlara ilk once odamdaki koltuklara oturtdurdum ve sonra onlara Ne içmek istediklerini sordum ikiside Türk kahvesi istedi , temizlikçi yağmur ablaya 2Türk kahvesi istediğimi söyledim ortam baya iyi gidiyordu.Hatta beni firmalarını gormek istediler telefon numaramı aldı ikiside :)
ardından kahveler geldi is yerimle ilgili bagzi sorular sordular yarım saat sonra patron geldi odaya girdi onları yalnız bırakmak için Tugra ve Ali beyin ellerini sıktım odadan çıktım. Bi adam gördüm patronu soruyordu çok yakışıklıydı çalışan kızlara patronu soruyordu onun yanına gidip patronun toplantıda olduğunu söyledim .Bana ilk önce sert bi bakış attı neden böyle birsey yaptığını anlamadım .s Bana "sen nerden biliyorsun " dedi bende "onun yanından geliyorum şimdi "dedim sonra o yüzündeki sert ifade gitti bana teşekkürler edip bekleme odasına gitti
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♥You are my curee ♥
ChickLitTunse 19 yaşındadır Modelistlik ve Stilistlik okumaktadır Erdem ünlü bir ic mimardir Tunseyle Erdem sadece 3ay çıktılar Ayrilmalarindaki sebeb erdemin sacma dusunmesidir ayrılalı sadece 3 ay olmasina ragmen erdem tunsesiz yapamazz ♥ :) ★