Am plecat acasa. Se intunecase deja. Am luat-o prin padure pentru a ajunge mai repede acasa, sa nu mai ocolesc prin oraș.
Se aude aceelași zgomot ca in seara aceea. tac si continui sa merg. S-a auzit ca si cum cineva a rupt o creanga. M-am uitat in spate si nu era nimeni. Cand m-am intors era el.
El:Ce cauta o fata asa ca tine prin padure? *din nou aceelsi zambet*
Eu:Nu-i treaba ta! Si de ce tot zambesti mereu ?!
El:Vei afla curand !
Eu: emoticon confused de ce tot spui asta?!
Fara sa spuna nimic m-a muscat de mana si a fugit. DAr ce viteza avea emoticon gasp
Mana sangera foarte tare. M-am grabit sa ajung acasa.
Mama: Ce ai facut la mana ?!
Eu:Iti spun dupa !
Ajung la baie si incerc sa opresc sangerarea dar degeaba. Imi venea in ochi imaginea tipului acela. Ce naibi.. era canibal?!
A inceput sa ma i-a ameteala, asa ca m-am intins in pat. Deobicei, Max statea langa mine . (Max fiind catelul meu) . Pe la ora 02:00 mi se face foame. Dar...Nu orice foame. Una ciudata pe care nu am mai avut-o pana acum. Ma duc in bucatarie sa vad ce mai e pe acolo. Cand sa pun mana pe intrerupator, am simtit ceva ud.. Ca si cum ar fi ceva pe el. Cand l-am aprins chiar era. Era sange !
M-am dus panicata la mama in camera sa vad daca m-ai traieste.
Eu:Trezeste-te
M:Da, da ce e?
Eu: Nimic emoticon grin
M : emoticon confused
M-am dus in camera sa vad daca Max e bine. Totul era ok, mai putin acel sange.
Ies afara si il vad pe el, dinnou cu acelasi zambet idiot pe fata