Çoooooooo...ook sıkıcı bir dersin ardından,nihayet teneffüstü. Hemen Bonnie'nin yanına uçtum.
Ben :"BONNİEĞĞ,ABİİİİĞĞMMM!!!!"
Bonnie :"Hağ?"
Ben :"Ne saklıyon lan benden şerefsiz?"
Bonnie :"Blue,ben galiba aşık oldum."
Bloody :"OOOOO"
Bonnie :"Hassiktir." Birden kırmızı saçlı bir çocuk Bonnie'e yumruk attı.
Ben :"Abi!!!" Ben kırmızı saçlı çocuğun üstüne oda benim üstüme ilerlerken Bloody ortaya girdi ve ikimizi ayrı köşelere fırlattı.
Ben :"Yöh amına,kız Herkül çakması çıktı."
Bloody :"Ya Foxy'cim niye vuruyorsun?" Ama bunu tehditkâr bir sesle söylemişti.
Ben :"Foxy'cim OOOO!!!" Bonnie'de bana katıldı. Bloody'nin gözleri koyulaşmaya başladı ve üstümüze yürüdü.
Sonra Bonnie "Dünya ahiret bacımsın!" dedi ve ellerini kaldırdı. Bloody ise sinirle ordan uzaklaştı. Bende Foxy'e bir yumruk attım. Ardından onu sövmeye başladım.
Ben:"Ulan gerizekalı mal öküz kız senin yüzünden gitti be!"
Foxy :"Hemen Bloody'i bulmamız lazım."
Ben :"Niyeymi-"
Foxy :"Gidince görürsün." Ve hızla sınıfa doğru koşmaya başladı. Allah'tan sınıfın yerini biliyoruz. İçeriye girdiğimizde Bloody duvarları yumrukluyordu. Elleri kanıyordu.
Ben :"Kızım,napıyosun ya?!?" Onu durdurmaya çalıştım ama bu sefer bana yumruk attı. Foxy Bloody,nin çantasına koştu ve bir iğne çıkardı. Bir dadika,bu kız sinir hastası mı???? Foxy Bloody'nin üstüne atıldı ve iğneyi koluna soktu. Bloody birkaç saniye içinde kendinden geçti ve bayıldı. Bloody'i tutup revire götürdüm. Yanağıma bir krem sürdüler. Bloody'nin ise ellerini bandajladılar. İlk günden ekşına bak ya. Freddy,Foxy ve Bonnie içeriye daldılar. Foxy direk Bloody'nin yanına koştu. Sırıtmadan edemedim. Bonnie ve Freddy ise benim yanıma geldiler.
Freddy:"Bravo ya. Bloody i sinirlendirmeyi başardınız." Tip tip Freddy'e baktım.
Blue:"Olum sen mal mısın? Bloody'nin sinir hastası olduğunu bilsem onu kızdırır mıyım ot beyinli?!? Sende akıl denen şeyin zerresi YOK!"
Bloody :"Aynen Freddy ya. Biraz olmayan aklını kullan. Gereksiz gereksiz birilerine bağırmayı bırak."
Ben :"OOOOO!!!" Sonra Foxy boş yere Bloody'e sarıldı.
Foxy :"Sana birşey oldu diye çok korktum."
Ben :"Aaayyyy,çok tatlı!" Bloody patlıcana döndü. Sonra Foxy'i itti.
Bloody :"Tamam tamam romantik komedi filmi değil bu, ki romantizimi hiç sevmem."
Freddy:"Diyorum işte. Erkek Fatma sın." Elimi havaya kaldırdım.
Ben :"Çak Bloody." Bloody ile "çak" yaptık. Sonra ders zili çaldı. Bizde sınıflara döndük.
Ben :"Foxy x Bloody ha?" Foxy kızardı.
Foxy :"Belki birazcık." Ensesine vurup "Yürü be goçum!" dedim.
Foxy:"Yürüyorum zaten."
Ben:"Yakışıklılar hep salak olur zaten."
Foxy:"*Piç Smile* Freddy gibi mi?" direk kızardım.
Ben:"Ya o anlamda demedim. Yürü Bloody'e çıkma teklif et."
Foxy:"Ya bilemedim ki şimdi." harbi mal bu.
Ben:"Evladım, Bloody de seni seviyor."
Foxy:"Farkındayım zaten."
Ben:"Nerden biliyosun?"
Foxy:"Gözlerinden belli."
Ben:"Eğer sen çıkma teklifi etmezsen ben götürüp zorla ettiririm.
Foxy :"Tamam tamam." Foxy Bloody'nin yanına gitti. Bende direk Bonnie ve Freddy'nin arasına girdim
Ben :"Beyler, şovu izleyin." Gizlice Foxy ve Bloody'e sokulduk.
Foxy bizi fark etmiş olacak ki Bloody'i bir kenara çekti. Bloody birden kızardı ve yavaşça "Evet" dedi. Hepimiz -Freddy bile- heycanla havaya zıpladık. Artık Foxy eniştem olmuştu.