Multimedia'daki Zac yani başrolde ki oyuncumuz.
Saat - 06:30
Dolabımdan kıyafetlerimi çıkardım(kıyafetler multimedya da var) kıyafetlerimi üzerime geçirdikten sonra aşağıya indim ve doğruca kapıya ilerledim. Bordo converslerimi giyip okula doğru ilerledim...
Tam sınıfa girecekken bi kız bana çarptı ve üzerime düştü göz göze geldik bu Ashes'dı ve sınıfın en güzel kızıydı. Sinirli bi tavırla "Dikkat etsene aptal." Ashes ise masumca "Z-zac ö-özür dilerim." Dedi ve üzerimden kalkarken eli kaydı ve dudağımız birbirine dokundu. Bunun tadını çıkarmalıyım diyerek Ashes' ı çok amaçlı salona götürdim ve öpüşmeye başladık. Alt dudağını emiyordum ve yavaşça gögüslerine dokundum Ashes " Immh." Demekle yetindi ilk defa birini bu kadar istiyordum bu çok ilginçti. O sırada kapının açılma sesinı duyduk ve öpüşmeyi bıraktık. Bi tane çocuk gelmişti "Morrison hocaya bakmıştım pardon." Dedi ve gitti.
Ashes " Zac bunu başka zaman bi daha yapalım mı?" Dedi dudağını ısırarak ve tokadı yüzüne geçirdim. Ashes orada yığılıp kaldı bende sınıfa çıktım arkamdanda Ashes sınıfa girdi Nash ve Zico'nun yanına oturup fısıldayarak bişeyler dedi. Ardından Nash ve Zico geldi "Bidaha Ashes' e yaklaşma Zac." Dedi ikisi. Bende eskiden arkadaş olduğum Zachau'ya seslendim "Zachau, buraya gel." Nash ve Zico bakakaldı "Ne oldu Zac sorun mu var." "Var, Zachau sorun var." dedim kaşımla Nash ve Zico'yu göstererek. Zachau okulun belası diyebiliriz. Zachau Nash'a bakarak "Nash ve Zico s*ktirin gidin." Demesiyle gitmeleri bir oldu. Zachau'ya dönerek "Tekrar arkadaş olalım mı dostum?" Dedim gerçekten tekrar arkadaş olmak istiyordum "Olur, Zac" dedi ve okuldan kaçıp dışarıya çıktık.Devamı için votee ve yorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Erkek Modeli
Teen Fiction"Kötü Erkek Modeli" adlı kitap 19.08.2015 tarihinde EmreKoylu48 adlı kullanıcı tarafından yazılmaya başlamıştır. 17 yaşında olan Zac; Kötü, Sadist, Duygusuz ve Ürkütücü bir kişiliğe sahiptir ancak yüzü biçimli ve güzeldir.