Yine bi okul sabahı ve yine NuRşİN baş ucumda beni kaldırma çabasında. Allahım ben ne günah işledimde sen bu kızı başıma saldın.
-"Ne var ne. Bi günde öperek uyandır ya." dedim imalı bi şekilde NuRşİN'e ama kime diyorum, boş.
-"Ben öperek uyandırırım seni istersen sevgilim" dedi tanıdık bi ses. Tabikide furkan. Bana doğru eğildi ki.
-"Hop hop yavaş gelin gençler ben varım burda." dedi NuRşİN
NuRşİN'in O lafindan sonra Furkan'ı yataktan itip ayağa kalktım.
-"Bir furkan odamdan çık malum giyinicem. İki sende salak salak konuşma NuRşİN. Hadi siz kahvaltıya inin geliyorum.
-Tamam aşkım ben aşağıdayım. Seni bekliyorum." Dedi furkan
Bende başımı evet anlamında salladım.-"ben aşağıdayım aşkım seni bekliyorum" dedi NuRşİN, Furkanın taklidini yaparak. Bende terligi gösterdim en iyi açısıyla ee NuRşİN de odadan jet hızıyla çıktı tabi.
Kahvaltımızı yapıp okula gitmek için ayaklandik NuRşİN arabasının anahtarını sordu bende yerini gösterdim ve bahçeye çıktık. NuRşİN arabasına ben arabama giderken arkadan furkan bize seslendi.
-"Kızlar bugün benle gelseniz nasıl olsa çıkışta buraya gelicez herkes evine dağılır."
Bizde tamam diyip furkanın jipine yol aldık ben öne NuRşİN arkaya bindi ve yola koyulduk. Okulun önüne geldik. Allahım geç kaldık.
Fizikçi geberticek bizi.-"Afferin furkan ya al senin yüzünden geç kaldık oldu mu şimdi. Öf öf kim çekicek o kadının çenesini "
-Sen merak etme aşkım ben yanınızdayım. Alt etmiş o hoca benim yanımda sana laf söyleyecek sıkar o biraz."
-"Ay aşkım yerim seni, çok tatlisin. "
-"Ee ama hadi geç kaldık. "
Romantik anımızı bozan nurşinin kafasını kırasım geldi. Aman neyse sonra alırım ben onun hesabını. Okulun içine girip sınıfa doğru ilerledik ve kapıyı açıp içeri girdik. Hoca bize bi baktı nedeni de furkanın kolu benim omzumda diye galiba.Bende furkanın kolunu tutup aşağıya çektim ve hocaya;
-"Geç kaldığımız için özür dileriz hocam bida olmaz."dedim tatlı kız moduyla hocada benim şirinliğime karşılık verdi ee kim dayanabilir bana.
-"Geçin bakalım yerlerinize. "
Tam sınıfa doğru dönüp sıramıza oturacaktik ki aa sıramızda o Koray denen çocuk yuh ya burdadamı.
-"Hayırdır arkadaşım burası bizim yerimiz. Kalkarsan sevinirim."dedi furkan hafif sinirli haliyle.
-Rahatsız mi oldun bekle tenefüsü. Dedi rahat bi şekilde.
-"Arkadaşım şaka mısın kalksana."
Ooo ortalık baya kızıştı en iyisi el atmak. Yoksa ikisi hocanın karşısında birbirlerine dalacaklardı.
-"Ee gençler dersimi bölüyorsunuz. Furkan evladım geç inci'nin yanına hadi tenefüste halledersiniz."
Furkan sinirli sinirli baktı koraya oda gülüyor salak bu kiminle uğraştığını farketmiyo galiba.
Bende sinirli bi şekilde oturdum yanına. Salak ve UKALA .-Evet çocuklar derse başlamadan önce sizde tanışın yeni sınıf arkadaşlarinizla. Evet yeni gelenler tanıtın kendinizi furkana,nurşine ve hilal'e"
Hocanın bu sözünden sonra bi kız ayağa kalktı.
-"Adım dolunay yaman"
Sonra yanındaki kız kalktı.
-Merhaba bende yeşim kozan
Sonra bi erkek kalktı.
-Bende tunç demir.
Ve en son sıra koray da saalak ya bu çocuk.-"Merhaba hilal hanım bende koray kozan.
Oha bu çocuk kesin dayak istiyo. Bende o lafından sonra furkana döndüm ve keşke dönmez olaydım. Kıvanç ve furkan koraya hiç iyi bakmıyor. Bende ne yapıyım ortalık ısınsın diye düzgün bir şekilde cevap verdim.Ayağa kalkarak.
-"Memnun oldum Koray bey bende Hilal sarrafoğlu. Tanıştığıma memnun oldum.
Böyle iki dakika birbirimize baka kaldık. Sessizliği bozan fizikçi oldu.
-"Evet tanıştığımıza göre yerlerimize oturalım daha fazla dersim bölünmesin."dedi hoca. Eee hocada biliyor benim furkanın sevgilisi olduğumu bunun için tartışma çıkmasını istemdi. Bizde yerlerimiz oturduk. Sinirli bi şekilde Suratına bakıp kafa atasım geldi.
-"Ne yapmaya çalışıyorsun sen kiminle uğraştığının farkında değilsin galiba ayağını denk al. Bak furkan zengin olabilir ama senin gibi züppe değil adam o. Ayağını denk al olur mu? Seni son kez uyarıyorum ona göre. "
-"Vaow çok korktum allahım ölmek istemiyorum. Koru beni furkandan."
-"Dalga geçmiyorum şahıs. Ciddiyim."
-"Belli sevgilisiniz ama bu beni ilgi ve alaka etmez hilal sarrafoğlu."
Allahım bi an önce zil çalısın da şuradan kurtulayım. Yoksa sinirlerim bozulacak.
15 dakika sonra
Oh be sonunda zil çaldı. Eyvah şimdi bittik İşte eğer kavga çıkarsa disiplin yolu bizi bekler. Furkan sıramıza doğru hızlı bi şekilde geldi.-"Seni son kez uyardım benden ve arkadaşlarımdan uzak dur. Özellikle sevgilimden. Anlaşıldımı ZÜPPE.
Koray hicbir şey demeden yanımızdan ayrılma hamlesiyle bana çarptı ve kısık sesle bir şeyler söyledi.
-"Of bu okul macerası baya eğlenceli olacak belli. Demi hilal sarrafoğlu."
Ama Allahtan kısık sesle söyledi yoksa şimdiye müdür odasındaydık.
Ne yapıcam ben ya valla gebertir furkan bu çocuğun benle bu kadar samimi olduğunu öğrenirse. Tam bunları düşünmeye dalmıştım ki NuRşİN kafama bi tokat attı.-"Kendine gel kızım hadi kantine gidiyoruz. Furkanlar önden gittiler bizi bekliyorlar. Hadi kıvanç yoksa neden geç geldiniz hesabına tutacak beni. Hadiiii."
-"Tamam be zaten kıvanç ta kıvanç biz ne işe yarıyorsak burda."
-"Ya yerim seni aşkım şaka senden tatlı kim var benim için ." dedi ve telefonumu sıranın üstünden alıp kantine indik. Bir dakika ben bu telefonu sıranın altına koymamış miydin? Allah Allah tuhaf. Neyse.
O gün gün boyu hep güldük nurşinle. Her zamanki halimiz okulda teneffüslerde sürekli kendi aramızda taklit yapar gülerdik. Bugünde ayni geçti. Sonra son ders zili çaldı ve sanki özgürlüğe koşar gibi çıktık sınıftan. Bahçede nurşinle furkanın arabasının yanında beklerken okula yeni gelen grubun yani korayın,dolunayın,tuncun ve yeşimin okuldan çıktıklarını gördüm bu ne mutluluk ya kahkahları okulu inletiyordu. Korayla yeşim bi arabaya. Dolunayla tunçta bi arabaya bindiler. Tam yanimizdan geçip giderken koray kendi arabasının camından bana doğru bakarak göz kırptı. Allahım tüm salaklar beni mi bulur. Neyseki çok sürmeden dördümüz de bizim eve gittik furkanın arabasıyla. Sonra birlikte akşam yemeğini yedik. Bizimkilerin arabası bizim evin otoparkında olduğu için onlarla dışarı çıktım ve onları ugurladım. Evin kapısını kapatarak yukarı odama çıktım ve balkonda her zamanki salıncağıma bindim ve kitap okumaya başladım.
5 dakika sonra telefonuma bi mesaj geldi.
=Bilinmeyen Numara
-""İYİ AKŞAMLAR" Hilal Sarrafoğlu ;-)" acaba kim bu. Neyse bizimkilerdir diye düşünüp cevap vermedim.