Muhteşem Bir Aile Tablosu Nasıl Oluşur?

219 22 15
                                    

                                        -----------------Geçen bölümden 10 ay sonra----------------

Minato ağzına ekmeği tıkar ve evin kapısına yönelir.

Minato:gznı mm gggym.

Kushina:Vat didin?

Naruto:Üüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüühüüüüüüüüüüüüüüüühüüüüüüüüüüüüühüüüüüüüühüüüüüüüüüüüüüüüüü!!!!!!

Minato:göğuzurız dudum.

Kushina:Neyse hadi geç kalma sabahın beşinde de uyandırdın çocuğu-_-

Minato Kushina'yı öper ve koşmaya başlar.Tam ofisten içeri girdiğinde  özel kalemi(adam o kadar cool ki özel kalemi gönüllü olmuş)gülmeye başlar.

Minato:Ne gülüyn ya?

Görevli:Donunuzda Jashin-sama mı yazıyordu dlzçkhgdxhgı...

Minato:Layyyyyyynnn pantolon giymeyi unutmuşum lö!!!

Minato eve doğru koşmaya başlar.İçeri girer ve gülme krizinin sonlarına yaklaşmış Kushina'yı görür.Kushina Minato'ya pantolonunu verir.

Minato:Neden daha önce uyarmadın ki?

Kushina:sen öyle fırlayınca fırsat bulamadım.

Naruto:Üüüüüüüüüühüüüüüüüüühüüüüüüüüüüüühüüüüüüüüüüü!!!

Minato:Yanına gitmeyecek misin?

Kushina:Git de sen sustur bakem.

Minato:Tamam lan!Oha çok pisçi geç kalmışım görüşürüz!

Kushina:Naruto'dan mı korkuyon yoksa ^.^

Minato:Korkmuyom!

Kushina:Korkuyon.

Minato:Korkmuyom işte!

Kushina:Akşama görürüz.

Minato:Tamam lan!

Minato ofise doğru koşarken kapıya çarpı.Sonra Kushina kapıyı açtı.Minato kapıdan ayrılıp yere kapaklanınca ayağa kalkıp koşmaya devam etti.

Minato:Görüşürüüüüüüüüüüüz!!!!

Kushina:Farkında mısın bilmem ama hala pantolonunu giymedim!!!!

Minato eve geri girer ve pantolonunu giyer.Sonra da camdan atlayıp ofise gider.Naruto da beşiğinden düşer.

Naruto:ÜÜÜÜÜÜÜÜvvvvvvvveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnngggggggggg üvvvvvvvvvveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnngggggggh!!!

Kushina:Sus lan Narutoooooooooooooooo!!!!!

ve Kushina ancak bir Türkün yapacağını yapar ve Nardo'yu susturmak için döver.İşe yaramayınca pes eder ve normal yöntemleri dener.Onlar da işe yaramayınca oturur Nardo'yla birlite ağlamaya başlar.Akşama kadar ana oğul öylece ağlarlar.Minato eve girip kolyuğa yığılır ve hemen uyur.Böylece müthiş bir aile tablosu oluşur.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 19, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MinaKushi KomediHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin