Evet annem illede dediğini yaptirdi ve beni o partiye elbiseyle götürdü. Aman bir yakisiklilar bir yakisiklilar ama o an onu gorunce nutkum tutuldu sanki aman tanrim o meteor mu ne zaman dustude haberim yok o gulusu o bakisi o durusu nasil diyebilirim.
Sagima baktigimdada o salak ama yakisikli Berk 'i gordum siska Cananla konusuyordu.
(O kizda ne var anlamiyorum o degilde onda olup bende olmayan ne var .¿?)
İyiki ona yakisikli dedigimi bir tek Irmak biliyor yoksa rezil olmuştum rezil. Neyse biz gelelim o meteor, taş, kaslı jojukaa (biraz ergence oldu ;) ) O insan mi allahim o mavi gozlerini belirtip belirtip makmasi yok mu kesin o da benden hoslaniyo ama bakislari ve gulusu beni yerle bir ettii kii.
Iyiki annemi dinleyipte bu elbiseyi giymisim yoksa o kapriyle asla cool olamazdim ama onu aldiricam anneme !
Sira dans kismina gelmisti herkes yerlerine oturdu hicte sevmem bu bolumu iste biz de oturduk cocuk bana bakmaz mi ? Sonra ayaga kalti bana dogru yoneldi ve bana bu guzel sarkida benle dans etmek ister misiniz dedi ve kafasini one eferek gukdu ve tekrar basini kaldirdi mavi gozlerine daha yakin bakmak cok hostu buna nasil hayir denilebilirdiki?
Evet dedim ve masadan kalktim dans etmeye basladik hicti bilmiyorum dans etmeyi ikide bir cocugun ayangina basmazmiyim vallaha ki rezil oldum iste biz ole havadan sudan bahsediyoruz sonra bana adimi sordu bende benim ismim Ilgın dedim o da benim ismimde Efe dedi (ismide onun gibi guzell)
Sarki bitti ve tam yerime otururken cebinden kalem cikarip avcumun icine numarasi yazdi ve kulagima egilip yavasca ara beni siye fisildadi bu ruya olamliydi herhalde kim sisko ve sivilceli kiza bunu diyebilirdi inanmiyorum..