*Multimedia'da Beren var*
Hatırlatma;
Beren lafı ağzımdan aldı ve " bizimle ne konuşacaksız " dedi.Babam " Biraz ani oldu ama 1 hafta içinde muğlaya taşınıyoruz tayinim oraya çıktı" dedi.
Babam savcıydı, 5-6 yıldır ankara'da yaşıyorduk...
Hayır taşınamazdık ben ankara'yı buradaki hayatımı, arkadaşlarımı bırakamazdım. Hani başka eve taşınsak neyse başka şehire taşınıyorduk. Hayır taşınamazdık.
"Olmaaaaz ben bi yere gelmiyorum, bize sormadan nasıl böyle bir karar alıyosunuz.. karar vermeden önce bi sorsaydınız demi." siyerek bütün kızgınlığımı ve kırgınlığımı kustum
Benim aksime beren mutlu gibi gözüküyordu algılayamadı heralde salak kardeşim.
Annem " ne demek olmaz taşınıcağız, hem sana soran olmadı deniz kararlarımızı sorgulayamazsın" dedi.
"Burada kurulu bi düzenimiz var okulum, arkadaşlarim var ben bi yere gitmiyorum." dedim.
Babam "Taşınıcağız itiraz istemiyorum, hazırlanmaya başlasanız iyi olur" dedi. Annemde onaylarcasına başını salladı.
Hızla sandalyeden kalktım berende peşimden geldi ve odamıza girdik.
Yatağıma yattım ve "ben burdan gitmek istemiyorum" dedim.
Beren " kızım salak mısın niye taşınmak istemiyorsun bıkmadınmı burdan " dedi ve dolabın üstünde ki valizi indirdi, dolabın içinde ki kıyafetleri valize yerleştirmeye başladı.
"Gerçekten sana inanamıyorum burada kurulu bi düzenimiz var, okulumuz arkadaşlarımız var hem sen neden bu kadar isteklisin ki"
" Ankaradan sıkıldım, hem yeni okul yeni arkadaşlar değişiklik olur bizede"
"Değişiklik felan iste-
derken annem geldi ve yatağımın kenarına oturdu ve "gitmek istemedini biliyorum ama gitmek zorundayız kızım hem babanın dediğini duymadınmı? Emin ol gidince hatırlamayacaksın bile buraları"...