BULUŞMA

28 5 1
                                    

*Multimedia'da Deniz - ecrin - Ilgın var*

Hatırlatma;
Değişiklik felan iste -

derken annem geldi

ve yatağımın kenarına oturdu. " gitmek istemedini biliyorum ama gitmek zorundayız kızım hem babanın dediğini duymadınmı? Emin ol gidince hatırlamayacaksın bile buraları "...

Ankara'dan gitmeden önce okuldan arkadaşlarım ecrin ve ılgınla buluşmaya karar verdim, onları belkide son kez görücektim onları özlüyeceğim aşikar ama onlar beni özlüyeceklermi yoksa hemen unutucaklarmı bilemiyorum acaba yeni okulum, yeni arkadaşlarım, yeni hayatım nasıl olacak çok merak ediyorum...

Kendimi düşüncelerimden ayrılıp hazırlanmaya başladım. Dolabımla bi süre bakıştıktan sonra dolabtan siyah yarım bodymi altıma açık renk kot pantolonumu geçirdikten sonra, giyip evden çıktım ve buluşacağımız kafeye gittim.

Kafeye vardığım da bizim kızları gördüm ve yanlarına gittim.

Ecrin "kızım niye gidiyosun ya cok özliycem."dedi.

"Bende hiç gitmek istemiyorum ama mecburuz babamın tayini çıktı."

Ilgın "Sen şimdi unutursun bizi" dedi.

"Yok be kızım siz benim ailem gibisiniz hergün ararım ben sizi skype'dan" dedim. Ecrin ve ılgınla yapışık üçlü gibiydik, onlar benim ailemdi galiba en çok da onlardan ayrılmak koycak.

Ecrin "Tam olarak ne zaman gideceksiniz?"dedi.

"2 gün sonra yolcuyuz" dedim üzgün bi sesle.

Ilgın "Son bi selfie çekinelim mi?" diye sordu elindeki telefonu sallayarak...

*selfie multimedia*








°•DENİZ•°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin