Cameron Dallas

540 39 2
                                    

Казвам се Дейна Майкълс, на 18.
Всъщност, днес навърших 18. Чаках дълго този момент, за да се изнеса от къщи. Проблемът е, че не бях искано дете, а просто грешка. Затова, когато баща ми разбрал, че мама е бременна я зарязал. А мама също не ме искаше. Днес, когато вече навърших пълнолетие, реших да осъществя плана си и да напусна дома. Бях приготвила багажа си отдавна. Сутринта си викнах такси и отидох в хотел "Олимп", за да съм по-далече от познатите улици.
Хотел "Олимп" беше просто невероятен. Фоайе с много висок таван и луксозно обзавеждане, дълги коридори, покрити с червени килими, по стените окичени картини. В хотела имаше три вида стаи - златни, сребърни и бронзови. Поне така се водеха. Златните бяха най-луксозни, в цветовете на фоайето и коридорите. Сребърните бяха в сребристо и синьо, а бронзовите - в бронз и бледо розово. Аз успях да се докопам до сребърна стая. Имах голяма спалня, два фотьойла с масичка, баня и телевизор. Стана късно и реших да си лягам.
...
Събудих се в три часа през нощта от ужасни крясъци и тропане. Идваше от горния етаж - златните стаи. Звучеше все едно са влезнали с взлом в стаята на някое богаташче и сега го изнасилват. Опитах се да преглътна шума, но като че ли ставаше все по-силен, затова отидох горе да проверя какво става.
Почуках на вратата на въпросната златна стая и отвори едно момче, омазано във фъстъчено масло и само по боксерки. Зад него още 5-6 момчета скачаха по леглата, замеряха се с храна и пищяха.
- Проблем ли има? - попита ме момчето на вратата.
- Дали има проблем?! Не мога да заспя заради вас!
- Е, ами ние само се забавляваме. Така правим по хотелите. - каза и ми се усмихна 24 карата.
- Да, виждам. Ами опитайте се да се забавлявате по-тихо.
Момчето се разсмя, а аз го изгледах въпросително.
- Ти май не знаеш кои сме, а? - попита ме той.
- И се радвам, че не знам. - отговорих.
- Да ти говори нещо Магкон?
Поклатих глава, предупредих ги още веднъж да бъдат по-тихи и отидох в стаята си, но вече не ми се спеше. Сериозно ли тези бяха известни?! Отворих лаптопа и потърсих Магкон. Явно, това било турне на вайнъри. Прочетох малко информация, поразгледах снимки и разбрах, че момчето, което отвори вратата се казва Камерън Далас.

Crazy in LoveWhere stories live. Discover now