Princess Dana

420 47 9
                                    

След запознанството ми с Камерън денят ми мина както обикновено. Изгледах няколко епизода от "Дневниците на вампира" и започнах нова книга - "Множество Катрини" на Джон Грийн. Мина единайсет часа и си легнах.
Към един през нощта се събудих отново от същите шумове като предишната нощ, само че доста по-силни. Отидох до горния етаж пред стаята на момчетата от Магкон и затрясках силно вратата. Отвори Тейлър Каниф.
- Какво става пак?! - попитах.
- Хаха, не питай мен, а ела в банята.
Влезнах вътре и се запътих към банята. Там Камерън, Мат и Наш и се замеряха с яйця и крещяха като луди, а Тейлър, Картър и Арън ги гледаха и се хилеха.
- Снимат видео. - обясни Тейлър.
- И трябва да го снимат през нощта?!
- Всичко е по-забавно през нощта. - каза Картър и повдигна вежди.
Плеснах се по челото. Тогава Камерън забеляза, че съм в стаята, взе една кърпа и започна да се бърше.
- Оф, Кам, провали видеото! - извика Мат.
- Не, не, няма проблем. - каза Наш и ме посочи на Мат с поглед. Мат кимна и двамата се захилиха.
- Много забавно. - отбелязах и излязох от стаята.
По коридора ме настигна Камерън.
- Ей, Дейна. Извинявай...пак. Повече няма да се повтори обещавам.
- Дано. - казах.
Камерън ме изпрати до врататa на стаята ми.
- Лека нощ. - казахме си и аз влезнах. След миг отново излезнах и повиках отдалечаващият се Камерън.
- Какво става? - попита той.
- Би ли влезнал замалко? - казах.
Той влезна в стаята ми и аз посочих с пръст нагоре. Отново се чуваха крясъци.
- Ти обеща. - напомних му.
Той кимна и се затича нагоре, а аз се заключих.

*Гледната точка на Камерън*
Влязох в стаята ни и викнах на момчетата:
- Ей, ей, по тихо! Повече никакви среднощни видеа. Не оставяме хората в хотела да спят.
Всички повдигнаха вежди и се усмихнаха подигравателно.
- Какво?! - изкрещях.
Наш дойде до мен и ме потупа по рамото:
- Е, крайно време беше да се влюбиш, старче.
- Оф, Наш, стига глупости. Наистина, нека не дразним почиващите.
- Добре, Камерън е прав, хора! - извика се Картър. - Нека оставим принцеса Дейна да спинка.
Всички се разсмяха и налягаха по леглата и земята. Усмихнах се и си легнах и аз.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 06, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Crazy in LoveWhere stories live. Discover now