4.

63 6 4
                                    

  Scumpa mea. Te-am visat. Erai pe câmpul de flori unde am avut prima întâlnire. Îmi cântai un cântec. Încă mai ţin minte versurile. 

  ,,Come back home

  Can you come back home
  Put all the pain in the past
  I still wait for you like this
  Now you gotta do what you gotta do..."

  Aveai vocea unui înger. Îmi pare rău că m-am trezit. Dar e mai bine aşa. Îmi amintesc că mai am o zi şi te pot reîntâlni. Totuşi nu ştii când voi ieşi... Îţi voi face o surpriză, sweetheart. Abia aştept să văd cum reacţionezi. Ştiu că oricum vei arăta adorabil, ca deobicei. Oare cât te-ai schimbat? Sunt sigur că eşti la fel de senină ca întotdeauna... Vreau să îţi spun... Azi ne-au lăsat să luăm o gură de aer. O fată a venit la mine. M-a întrebat : ,,Care e sinonimul cuvântului 'frumos'?" Aceasta se uita la soarele care apunea într-un mod mirific. S-a uitat câteva secunde la mine şi îmi spune : ,,Natura. Soarele. Universul. Toate sunt frumoase..." Am oftat şi am continuat : ,,...dar ea e cea mai frumoasă!" Ştii că la tine mă refeream. Eşti luna şi stelele. Mi-ai spus că noaptea e regina. Ai greşit, iubito. Tu eşti regina. Regina mea. Eşti atât de frumoasă încât am fost gelos...Şi...

  Mâine. Te voi visa. Sunt sigur. Şi mâine, visele mi se vor împlini. Tu mă vei ajuta. Tu eşti cea care îmi va face visele realitate. Noapte bună, micuţo.


I'm sorry. (Itachi Uchiha F.F.)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum