3-Romances

1.5K 78 25
                                    

-Stiati ca Maroline a existat si in realitate? In 2011,Zach Roerig si Candice Accola au avut o relatie,care s-a incheiat. Acum,Candice este casatorita cu Joseph Aaron King,devenind doamna King in New Orleans,dupa ce s-au logodit in Italia cu un an mai devreme. Si Zach nu a fost singurul cu care Candice a avut o relatie din TVD.In 2010,ea si Steven R.McQueen au avut o relatie,bineinteles incheiata dupa scurt timp.

-Paul Wesley a fost casatorit cu Torrey DeVitto,cea care a interpretat-o pe Dr.Meredith,de care s-a despartit,urmand sa formeze un cuplu cu Phoebe Tonkin,cea care o joaca pe Hayley in TO si a jucat-o si in TVD, in iulie 2013 ,ce rezista si in prezent.

-Ian si Nina au avut o relatie de 3 ani,care s-a terminat intr-un mod tragic. Ian a inselat-o,se spune,cu cea mai buna prietena a ei,Nikki Reed,faptul fiind confirmat de relatia lor imediat inceputa dupa despartirea de Nina. Ea a fost complet distrusa,iar cand relatia lui Ian cu Nikki a evoluat,logodindu-se,Nina a amenintat ca paraseste TVD daca cei doi se casatoresc,fapt care s-a intamplat pe 26 aprilie in Malibu. Chiar daca public a spus ca e fericita pentru ei,decizia ei a ramas aceeasi.Nu avea de gand sa mai filmeze scene romantice cu cel care I-a facut asta. Asa ca Nina a decis sa paraseasca TVD,dupa 6 sezoane,umplandu-i de lacrimi pe toti cei cu care a lucrat. Saraca Nina. 

-Joseph Morgan,cel care il interpreteaza pe Klaus,s-a casatorit cu Persia White,cea care o interpreteaza pe mama lui Bonnie,Abby,in serial.

Ce parere aveti despre toate astea? Astept comentarii despre ele.

|The Vampire Diaries Facts |Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum