8 yıl önce
Askart 'ta frost giant savaşında prens loki onların kalelerinde
Ağlayan bir bebeği fark eder.Ailesi için etrafa bakınır ama görünüşte kimsecikler yoktur genç tanrı onu kucağına alıp beceriksizce sakinleştirmeye çalışır ve minik bebeğin kulağına fısıldar "merak etme ben seni korurum " bebeği pelerinine sarıp kimseye fark ettirmeden odasına götürür ve yatağın üstüne bırakır "şimdi senin bir isime ihtiyacın var seni buz devlerinin kalesinde buldum yani ben dana elsa demek istiyorum"dedi ve sonra bebek birden bire hapşırdı ve onun hapşırmasıyla etrafında kar taneleri oluşur genç tanrı kıkırdar ve "demek seninde benim gibi güçlerin var. " dedi "merak etme benim küçük kraliçem ben her zaman yanında olucam " dedi ve odadaki kitaplığa doğru yürümeye başladı Ordan bir hikaye kitabı seçti ( kırmızı başlıklı kız) ve küçük elsayı kucağına alıp okumaya başladı masal bitince minik bebek çoktan uyumuştu bile loki de kollarını bir yaşındaki bebeğe sararak uykuya daldı.
4 yıl sonra
"Shhh baba hadi uyan " dedi 5 yaşındaki kız
"Elsa daha değil" loki
"Hadi ama baba oyun oynayalım"elsa
"Fffff tamam " der ve ayağı kalkar giyinir ve sessizce odadan çıkarlar
"Şimdi gerçekten sessiz olmalıyız amca thor ve büyükbaba odin bizi görmemeli tamamı ?""Tamam baba " der ama küçük kız yolda açık bir kapı görür ve merak edip içeri girer
Ama İçeride uyuyan amcası thor'dur elsanın ayak bastığı her yer donduğu için oda gitgide soğumaktadır thor ilkinerek uyandığında karşısındaki küçük kıza şaşkın bir bakış atar ve
"Sende kimsin " diye sorar elsanın tek yaptığı ordan hızlıca kaçmaktır ama kaçarkende kral odine çarpar kral
,."sen kimsin ".diye sorduğunda cevap vermek zorunda kalır
"Ben loki 'nin kızıyım " dediğinde
odin oğlunun ondan habersiz bir çocuk evlat edindiğini anladığında çok sinirlendi"Odin bunu yapamassın " dedi frigga odin "krallığımız için canım " dedi küçük elsa büyük babasının kucağında kendi kendine bir şarkı mırıdanıyordu ve loki sessizce içeri girdi "elsa burada mısın "
diye fısıldadı kollarını açarak ama küçük kız gelmedi çünkü büyük babası bir yere gitmesin diye kolunu sımsıkı tutuyordu ve birden "bu bana karşı geldiğin son sefer olucak loki bu kızı hemen midgard a götür " dedi bağırarak loki kulaklarına inanamadı "baba o daha çok genç ve güçleri " "onun güçlerini biliyorum loki bu onun askard da kalmaması için başka bir sebep ".dedi loki daha fazla uzatmadı çünkü bu konuyu daha beter etmekten başka bir işe yaramazdı"Ben nereye gidiyorum baba"
" yer yüzüne " dedi loki ve küçük kızın yüzüne geniş bir gülumseme geldi daha önce babasının kitaplarında okumuştu
"Peki orda kardan adam yapabilecek miyim "
Loki gülümsedi kardan adam yapmak küçük kızının en büyük zevkiydi ".evet yapabiliceksin " dedi sonunda gökkuşağı köprüsüne gelmişlerdi. Küçük kız "merhaba bay gatekeeper ".( TÜRKÇESİNİ BİLMİYORUM ). Dedi nöbetçide "merhaba küçük prenses" dedi loki küçük kızına sarılarak dolan gözlerini boşalttı"Seni seviyorum baba "
"Ben daha çok seviyorum "
"En çok ben seviyorum "ve küçük kızı geçitten geçerek storybrook adında küçük bir kasabaya gitti onun mutluluğu ile birlikte
ŞİMDİ OKUDUĞUN
o babası'nın kızı
Fanfictionhile ve yalanlar tanrısı loki bir bebeği evlat edinir ve bunu odinden saklar bu sır açığa çıktığında ise 5 yaşındaki elsayı midgard/storybrook 'a yollamak zorunda kalır peki eğer onu 8 yıl sonra yenilmezlerden 4'üyle (captan amerika,thor,blackwidow...