Eu si cu baietii neam gandit sa dam o petrecere.Am inceput sa bem ca caii la apa.
Dupa 3 ore...
Bate cineva la usa eu ma duc clatinanduma sa vad cinei:
Era Shadow Bunny.
Eu:Ba prietenas shegkerapp,de cand nu neam mai vazut(dar nici nul cunosteam,dar eu eram beat ca o sticla de tuica)!
SB:Pot sa intru?
Eu:hai la whisky!
Dupa 2 ore...
Bate din nou cineva la usa iar Foxy se duce sa vada cine e.Era Shadow Freddy(dupa ce au vb ei acolo foxy la ivitat inauntru).
Dupa o ora...
Bb a iesit pe fereastra si sa dus sa bata la usa.Stef sa dus sa raspunda.
Stef:Rapanosu,bou si prostu natiei tale Bb dute acasa!
Ia tras un sut in fund de sa intepenit cu capul in teava de esapament a masinii noastre.
Dimineata
Mam trezit si imi mirosea a ars asa ca am sarit prin iesirea de urgenta adica geamul.Nu ardea casa ci doar miroseau tigarile cu aroma de Pinna-Colada.
Mam dus sa verific masina asa ca am calcat pe acceleratie dar dintro data aud o bufnitura.Bb a iesit din teava de esapament si a distrus gardul vecinului.Vecinu imediat a venit si ia tras o furca in cap lui Bb care a adormit.
Dupa o ora
Iam facut o mica farsa lui Bb.Asta costand in lam dezbracat in pielea goala si fiindca Bb are nasul in forma de triunghi iam desenat un ochi pe nas iar pe fata lui am scris"Illuminate Confirm" iar pe balon am scris "Fuck You Cow".
Dupa am plecat sa le luam pe fete de la mama lui Mangle.
Pe drum neam intalnit cu un bf deal meu,Vlad:
Eu:Cf boss!
Vlad:Omg,cf!
Eu:Cred ca ii cunosti pe prietenii mei?
Vlad:Desigur!
Eu:Vrei sa vii cu noi?
Vlad:Ok!
Dupa ce leam luat pe fete neam dus acasa!