Dis de dimineata toata lumea din casa inafara de fete au hotarat sa se joace MINECRAFT.Eu,Vlad si Stef neam gandit sai trollam putin pe animatroni :)))!!!!
Asa ca neam bagat hack neam pus pe creativ si neam facut invizibili.Am inceput cu BB.El a vrut sasi construiasca o casa fucking casa din fier.In timp ce punea fiecare cub eu il distrugeam dar el nu stia,a vrut sasi construiasca o casa de 20 de etaje iar la ultimul bloc lam spart iar el a cazut fiindca era pe survival si a cazut intro cusca de obsidian si in cap ia cazut o nicovala.Apoi neam dus la Bon(Bonnie)el era tot pe survival asa ca am imbracat niste creepeeri in costumele lui Foxy,Freddy si Chica.
Bon:Cf baieti?
Creepeeri:ZZZ.BBBB.....BUMM!
Bon sa dus dracului.Ultimul candidat a fost Foxy.Avea in inventar un stak de diamant,am intrat pe inventarul lui si iam pus in loc de staku de diamant un stak de diamant TROLL.Sia facut armura si unelte si apoi a gasit un zombie in padure.Ia tras una cu sabia iar sabia sa spart,dar a reusit sal bata.Sa dus cu toate uneltele si lea stricat dintro singura lovitura.La lovit un zombie si sia pierdut si armura iar apoi iam sters coordonatele casei(Troll).Apoi pe ecran ia aparut o fata de TROLL pe tot ecranul,I a scris TROLL BAN si ia zis cai banat minecraftul sau timp de o zi.
VA URMAAA..