Doğu Batı birbirine zıt ama iki birbirine bağlı kardeşti. Herşey bir eğlence gecesinde başladı, Doğu bir kızla şakalaşırken ordaki kameraman ordan gülerek geçiyordu Doğu kameramana: neye gülüyosun olum neye gülüyosun lan, diyip kameramanı yumruklamaya başladı o anda babası ali bağırarak yetişti eve gittiler babası doğuya al bu parayı kameramanın parasını öde dedi. Ama Doğu öyle yapmadı bir yeraltı dövüşüne yatırdı parayı sonra eve geldi babasının haberi yoktu evde biraz durduktan sonra batıdan para istedi : lan abi bana biraz para versene ya Batı olmaz yine parayı alıp bahis oynuyucaksin vermem sana dedi. Ama Doğu ısrar ediyordu ; hadi be Batı kırma lan beni ver işte biraz valla söz misliyle geri vercem paranı , Batı bok koyucaksın sanki sanki seni bilmiyorum diyerek vermedi . Doğu o zaman bende kasadan alırım dedi. Batı delirdinmi lan sen babam seni öldürür Doğu : Bilmicekki sabah geri koyucam parayı diyip, kasaya indi Batı durdurmaya çalıştı ama olmadı Batı Doğu ya buraya gel diye çırpınıyordu ama Doğu onu dinlemeyip bayy diyip çıktı . Ama Batı nın içi rahat etmicekti kendi biriktirdiği paradan geri koymak için kasaya indi O anda annesi esma babası Ali ye aşağıya in biri var evde dedi . O sırada Batı parayı koyuyordu babası Ali Batı yı yakaladı ve para çaldığını zannetti ve Batı ya tekme tokat girişmeye başladı . O arada Doğu bişey unuttum diyip eve dönüyordu ve pencereden olayı görünce gülmekten kendini alamadı ve gizlice kimsenin haberi olmadan o kargaşada yukarıya çıktı. Hiç birşey olmamış gibi noluyor burda dedi. Babası Batı yı para çalarken yakaladığını söyledi Doğu gülmekten kendini alamadı. Gülerek Oha olum ayıp deil mi lan neden yaptın böyle birşey dedi. Batı yukarıya çıktı odalarına arkasındanda Doğu gitti. Doğu Batı ya sendemi başladın lan hahaha diye güldü. Batı ne başlıyacam oğlum senin yaptığın salaklığı temizlemeye çalışıyodum, parayı geri yerine koyarken babam yakaladı. Doğu ahahah olum niye böyle bi enayilik yaptın lan ben sabah geri koycaktım parayı, Batı bok koycaktın yine yedirecektin paranı oralarda. Doğu cebindeki parayı Batı nın kumbarasına geri koyarak al lan paranı harcamadım daha, olum tamam sıkma canını lan ama Ali reis fena benzetmiş lan seni dedi. Ikiside gülüşmeye başladı ve sarıldılar birbirlerine o anda annesi girdi odaya Batı ya olum neden böyle bişey yaptın dedi. Doğu tamam esma hanım sen çık odadan ben ona gerekli nasihatta bulundum dedi Batı deli yaw dedi ve tekrar gülmeye başladılar anneleri esma hala gülüyosunuz diyerek çıktı odadan. Ve sabah kalkan Doğu sevdiği kıza bi hediye alacaktı kızın evine gitti ve gördüğü sahne kızın başka biriyle öpüşmesiydi çok sinirlendi ordan ayrıldı ve akşam eve döndü. Babası onu kapıda karşıladı kameranın parasını vermediğini öğrenmiş ti babası Doğu ya çok kötü bir şekilde tekme tokat yumruk girişiyordu Doğu baba Elleme bana bu gece gidicem diyordu ama babası lan ben senin yaşındayken ev gecindiriyordum şerefsiz herif sen ne zaman adam olacaksın lan diyordu Doğu kapıya yaklaştı çıkacaktı babası tuttu içerideki başka bir odaya fırlattı yumruk tokat atıyordu annesi ona tutmaya çalıştı ama annesine de tokat atınca Doğu çileden çıktı Dokunma laaaan diye bağırarak yumruğu indirdi babasına ve çıktı evden. İçmeye gitmişti orada içerken olayları öğrenen Batı sen kafayımı yedin olum babama yumruk atmışsın lan. Doğu anneme vurdu dedi. Olum ilk kez mi vuruyor dedi Batı Doğu bende son olsun diye vurdum dedi. Batı hadi gidiyoruz dedi ama Doğu hiç o taraflı deildi ama Batı kaldırdı onu zorla tam Doğu arabada direksiyona gececekken Batı çekil şurdan bu haldemi kullanıcaksın dedi Doğu ya ve direksiyona kendisi geçti. Yolda Batı Doğu ya olum kime lan senin bu isyanın herkese neden bu kadar öfkelisin salak herif dedi. Doğu konuşma lan konuşma diye elini kaldırdı, Batı banadamı vuracaksın lan hadi vur vur dedi, Doğu lan keees kes diye bağırırken önlerine biri çıktı ve carptılar. Doğu noldu lan lan nolduu diye bağırdı arabadan aşağı indiler Batı baktı nefesine ama çoktan ölmüştü Batı Allah kahretsin lan ölmüş dedi ağlamaya başladı Doğu yu yere itti ikiside yerde debeleniyordu olayın şaşkınlığiyla Doğu kalktı ayağa Batı kalk hadi kalk kaçıcaz kalk dedi kalktılar ve eve döndüler. Aileye olay anlatıldı herkes şoktaydı yarın da Batı nın üniversite sınavı vardı, annesi Doğu ya senin yüzünden bu çoçuğun hayatı sönecek dedi ve o arada polis geldi. Babaları ali oğlum bir hata yapmış diye anlatırken Batı kendini hapishane ye götürmelerini bekliyordu Batı aşağıya indi artık babası solemek üzereyken Doğu aşağıya indi ve ben yaptım dedi.
Evet bu bölüm bu kadar hepinizin yorumlarını bekliyorum vote vermeyi unutmayın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doğu Batı
DiversosDoğu ve Batı birbirine zıt iki kardeş İkisininde büyük hayalleri var Ama kaderleri bu hayalleri gerçekleştirmelerine izin verecekmi ? Başarılı olmak için çıktıkları bu yolda ne yapacaklar ? İstediklere yerlere ulaşabileceklermi ? Sinirli ama doğru...