#6

283 11 9
                                    

Evde yalnız başınızasınız. Pc den sıkılıp Tv ye geçiyorsunuz. Bir saat iki saat izleyeyim derken kanepede uyuyakalıyorsunuz. Uyuduğunuzda saat gece 03.03 tür. Birden yüksek sesle gelen tıkırtılarla uyanıyorsunuz. Evi dolanıyorsunuz bakınıyorsunuz evde kimsecikler yok. Neyse deyip yatıyorsunuz. Çok geçmeden çığlıklarla beraber o tıkırtılar geliyor.irkilerek uyanıyorsunuz arıyorsunuz ancak evde kimse yok. Son çare olarak telefonunuzu Tv nin altındaki boşluğa sıkıştırıp video kaydı alıp yatıyorsunuz. Mp3 ünüzün sesini sona verip uyumaya seslere aldırış etmemeye calışıyorsunuz. Sabaha kadar bu şekilde yattıktan sonra kalkıyorsunuz video kaydına bakıyorsunuz hiçbir şey yok tekrar tekrar telaşla açıyorsunuz yok. En son gece olmasını bekliyorsunuz. Gece geliyor tam kanepeye oturuyorsunuz Pc Tv Mp3 ve telefon kendiliğinden açılıyor. Tv ve Pc de karıncalanmalar oluyor mp3 de korkutucu bir kahkaha oluşuyor. Son olarak telefonu elinize alıyorsunuz. Video kaydı açılmış. Izliyorsunuz işin garip kısmı videoyu izlemek için açıyorsunuz telefon zaten sabitti ancak telefon kendiliğinde hareket edip sadece sizin kanepeye odaklanıyor ve videoda arkanızdan bir el size doğru uzanıyor.

YA DA EN AZINDAN SİZ O DURUM OLANA KADAR ONUN VIDEO OLDUGUNU SANIYORSUNUZ.

Tepkiniz Ne Olurdu?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin