MINCIUNA~~~ Capitolul III
14 septembrie
06:47De-odată , telefonul îmi cade pe jos cu tot cu căsti ,iar autobuzul a pus o frână bruscă si s-a răsturant spre dreapta lovindu-se brutal de bordură.Eu alunec spre dreapta ,în partea cealaltă a autobuzului, pe celălalt scaun.Am simtit cum o mână mi-era pusa pe cap,semn că cineva mă apăra sau ceva de genul. Simteam cum o persoană încerca să mă apere ca să nu ma accidentez.Autobuzul se opreste.Era liniste.Eu nu aveam nimic.
Ridic capul si văd în fata mea un băiat.Era cam de vârsta mea.El era usor zgâriat pe obraz . Eram speriată.Stăteam pur si simplu în bratele lui.Tremuram si mă uitam la el.
Voiam să-i spun ceva,dar nu puteam.
Peste 15 minute apare salvarea,pompierii si politia. Iesim din autobuz cu totii si îi multumesc băiatului.
-M-mersi mult...esti rănit,hai la o ambulantă.
-Nu,nu am nimic. N-ai de ce să-mi multumesti. spuse el calm.
-Cum te numesti? am întrebat cu o voce timidă.
-Zack,Zack Brown.Tu?
-A-Alice Kewell,încântată.
-Si eu ! Esti de pe aici? -mă întreabă el-
-Da...chiar acum mergeam spre gară,apoi spre liceu.
-Pe bune?Si eu ! La ce liceu mergi? -spuse el pe un ton vesel.
-Rown Seal ,tu?
-Pe bune?!Si eu tot la Seal sunt,ce profil?
-Stiinte ale naturii.
-Si eu! -zise Zack încântat-
-Pe bune?Ce tare! Dacă esti bine ,vrei să mergem împreună la liceu?
-Desigur!
După ce am asigurat echipele de salvare că suntem în regulă,am plecat împreună spre liceu.Impactul nu a fost asa tare,dar înca eram usor speriata.
07:12Am ajuns în gară unde era si Olivia.
-Ce faci ,Alice? De ce a durat atât si cine-i tipu'?
-Autobuzul în care eram a avut un accident.El e Zack,e cu noi în liceu si tot la Stiinte,era si el în autobuz.
-Pe bune?!Sunteti bine?! Încântată Zack,eu sunt Olivia.
-Încântat,da suntem bine.
-Fie...hai să mergem.-am zis pe un ton grăbit-
Am urcat în RATC si asteptam să ajungem la liceu.
07:28
La 07:30 este deschiderea .Am ajuns la fix.Am intrat pe poartă unde erau mii de elevi de la a 9-a până la a 12-a. Erau toate tipurile de oameni: frumosi ,urâti,ciudati,înalti,scunzi,grasi,slabi si altii erau perfecti pur si simplu.
M-am dus la usă să văd listele cu clasele.
-A a a a a...Alice Kewell... Sunt clasa 9A . Olivia tu ce clasă esti?
-Ăăăăă.... 9... 9G???!!!!!
-Cee???!!!Nu esti cu mine în clasă?! Am spus eu nervoasă.
-Se pare că nu ... -spuse Olivia tristă-
-Offf...ghinion....dar nu-i nimic.Ne vedem în liceu si vorbim!zisesem eu .
-Da! Zack tu în ce clasă esti?întrebase Olivia dezamăgită.
-Ămmm.. 9...9A văd.
Eu: -Ce tare,Zack ,esti cu mine în clasă!
Zack:-Super!
După ce ne-am văzut clasele,profesorii si noii colegi am plecat spre casă împreună cu Zack.E un super băiat. Ne-am hotărât să stăm împreună în bancă.
Zack spuse de-odată:
-Ăăă..Alice,poti.....*Cam asta e cu Capitolul III.Vă multumesc tuturor pentru comentarii ,voturi si vizualizări! Voi încerca să pun câte 2 capitole pe zi.Dacă nu reusesc câte 2,unul pe zi sigur pun. Vă multumesc înca o dată.Rămâneti pe-aici. ❤️ *
CITEȘTI
MINCIUNA
Teen FictionAlice Kewell-adolescentă de 15 ani ,boboacă la liceu. Îl întâlnește pe Zack,un băiat care s-a nimerit cu ea în clasă,dar prietena ei din generală,Olivia ,bănuiește ceva despre acest Zack. Check it out & hope you enjoy❤️