"Fugi"

142 13 11
                                    

Minciuna
Capitolul VII

Am luat-o amândoi spre casele noastre ,dar Zack mă strigase:
Z:-Alice,stai!
E:-Ce-i,Za...?!Și nici n-am apucat să-i zic numele că îmi pusese mâna pe umăr și mă sărutase.
Ne-am sărutat timp de vreo 5 minute și jumătate.Eram fericită.Când și-a ridicat capul Zack a zis:
Z:-Alice,ești așa frumoasă!
E:-Zack...mulțumesc!
Z:-Mmm...Eu ar trebui să plec.Vorbim pe wapp,ok?
E:-Ok!Papa!
Z:-Pa!
Acum chiar plecasem fiecare acasă.Simțeam că și el era fericit.Și eu eram fericită.
Când am ajuns acasă mama sări cu gura pe mine:
M:-ALICE!UNDE AI FOST?E TÂRZIU DEJA ȘI MĂCAR DACĂ ÎMI RĂSPUNDEAI LA TELEFON!
E:-Ăăăm...Am fost la un suc cu un coleg.Și telefonul...Stai?!Unde mi-e telefonul?!
M:-Ți-ai pierdut telefonul,Alice?!Tu ești chiar aiurită...Cum să îți pierzi telefonul?!
E:-Nu știu ,mamă!Era chiar în buzunar!
M:-Și a dispărut așa singur.
E:-Poate mi-a căzut mamă,eu știu?!Mă duc să verific pe-afară!
Eram foarte nervoasă.Îmi pierdusem telefonul.Aveam atâtea poze,amintiri și lucruri în el.Mai ales ,acum ar trebui să strâng bani pentru unul nou.
Am iești prin curte,am mers până în stație și nimic.Nicio urmă de telefon.
De-odată,se aude ceva.Era soneria de la telefonul meu.Mă uitam disperată în jur să văd de unde sună.Alerg vreo 6 metri distanță de stație și îl găsesc lângă un tomberon.Încă suna.Suna încontinuu.L-am ridicat să văd cine este.Era Zack.
*la telefon*
Z:-ALICE!UNDE EȘTI ?! -a țipat disperat în telefon.
E:-Sunt afară .De ce țipi ?Ce s-a întâmplat?
Z:-PE UNDE EȘTI MAI EXACT?!
E:-Pe lângă stație...
Z:-ALICE FUGI!FUGI SPRE CASĂ REPEDE!FUGI!
Eu mă panicasem.Nu știam ce se întâmplă,nu știam de ce să fug.
E:-De ce ?!Ce se întâmplă?
Z:-ALICE AM ZIS SĂ FUGI!!!
Am închis telefonul și am început să fug spre casă.Simțeam cum ceva se apropie de mine cu o viteză uimitoare.Eu fugeam și fugeam parcă din ce în ce mai tare.
Îmi sună telefonul.Era Zack.
E:-Da Zack ,fug,simt că ceva se apropie de mine!Și e uriaș.
Z:-Doar fugi!Fugi!!!
Am scăpat telefonul pe jos ,dar nu mai conta.Fugeam ca nebuna și nu știam de ce.
M-am împiedicat și m-am uitat în spate.
E:-O DOAMNE!AJUTOR!!!!!!!!!!VĂ ROG!SĂ MĂ AJU...

⭐️Cam asta a fost cu Capitolul VII .Sper că va plăcut și veți citi în continare.Aștept păreri,fie ele bune sau rele.Vă mulțumesc pentru cele mai mult de 500 de de vizualizări! Vă pup❤️

MINCIUNAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum