Serigala yg mengejar hyemin semakin menghamprinya,dia sudah tdk mampu untk berbuat apa² kerana tdk brdaya untk bngun disbbkn kakinya yg sudah trseliuh..
Dia mengusap² kakinya yg sakit smbil berkerut..
"aduh" hyemin mengaduh kesakitan.."wei3 k0rg! Dah lar kenakn dia" arah jacks0n.. Hyemin lantas mend0ngak,rupa² nya mereka bknlah serigala tetapi hnya kumpulan got7 yg memakai t0peng serigala ..
Got7 ialah pasukan bola keranjang di sek0lahnya. Mereka sering menggangu hyemin. Bambam membntu hyemin untk bngun, hyemin menjeling tajam ke arah bambam.. Ank matanya mengecil dan mata putihnya kelihatan bersinar manakala mukanya dimasamkn,bambam amat terkejut apabila trlihat mata hyemin lantas melepaskn hyemin dan berlari ke arah got7..
"weih! Blah weh ! Hyemin hantu! " jerit bambam..
"hahaha! Mengarut bet0l dia ni,xkn la perempuancntik mcm tu hantu" kata mark.. Hyemin berjalan mendekati g0t7,mukanya msih ketat tiba² dia mengeluarkan satu ngauman Awuuu!!.. Matanya bersinar..
"lari !! Hantu serigala!" jerit g0t7 serentak.. Hyemin trus pengsan tdk sdarkn diri sebaik sahaja g0t7 meninggalkannya..Setelah tersedar drp pengsan hyemin tlh mendapati dia sudah berada di atas katil di dlm biliknya. Suasana di dlm rumahnya sunyi sepi.. Dia menuruni ank tgga mencari kelibat ayahnya..Alangkah trkejutnya dia apabila trdpt kesan t0mpokan darah di lantai,'knp ni? Apa yg berlaku pd aku td?' desis hatinya.. Tnpa bfikir pnjg dia terus mengikut setiap jejak t0mpokan darah tersebut sampailah ke luar halaman rumahnya. Kelihatan sekujur bdn manusia tertiarap di luar halaman rumahnya,dia mendekati manusia tersebut. Mulutnya ternganga apabila melihat kesan cakaran yg terdapat pd wajah ayahnya..
"appa! Bngun appa!" hyemin menangis melihat keadaan ayahnya.. Hyemin menarik ayahnya msuk ke dlm rumahnya dan membwa ayahnya kekatil.. Bulan tlh mengambang pd mlm itu,hyemin dpt merasakn perubahan yg berlaku ke atas dirinya.. Seluruh bdnnya sudah berbulu,giginyapula mengeluarkan taring.. Hyemin melihat dirinya di cermin.. Dia tdk dpt menerima kenyataan,sudahlah ayahnya meninggal skrg wajahnya pula bertkr menjd hod0h.. Hyemin berlari ke biliknya dan menghempaskan pintu sekuat hatinya kerana dia sngt tertekan..Awuu~
*******************************
2 tahun tlh berlalu,
akhrnya kumpulan BTS tlh pun debut dan bnyk membuat album untk c0meback .. Manager berasa sngt gembira kerana peminat BTS sudah bertmbh,ini bermkna lagu2 BTS memdpt penerimaan ramai org tdk kira kanak²,remaja shinggalah org dwasa.. Mr.hyuk bercadang untk memberikan cuti kpd BTS agar mereka mendapatkn rehat secukupnya.. Mana x penat,sudah bnyk tempat mereka membuat persembahan.. Jungk0ok pula selalu mengadu kakinya asyik sakit je akhr² ini..
Mr.hyuk mengambil keputusan untk menempah sebuah villa yg berlatarkan laut di belakangnya.. BTS berasa sngt ser0nok,lbih² lg h0seok,jimin,taehyung dan jungk0ok, perangai mereka kalah bdk² apbila sngt excited ada² saja idea mengarut yg mereka nk buat...
"k0rg nk tau x se0kjin hyung s0rang jer yg bwk pelampung hahaha dah lar warna pink" kata jimin smbil ketawa galak.. Se0kjin mencebik dan pura² tdk mendgr..
"alah! Mcmlah kau pndai berenang,sekaliaku campak lemas terus haha" perli taehyung..
"aku pandai okey,tgk bdn arr! Dah mcm pelampung" kata jimin smbil mendabik dada..
"yelah! Mcm pelampung,sekali h0seok hyung cucuk dgn jarum terus kecut" sebaik sahaja h0seok membuat lawak b0dohnya semua yg berada di dlm kereta itu ketawa besar kecuali jimin yg hnya memuncungkn mulutnya.. Sesampainya mereka di tempat yg dituju,jimin org pertama yg mel0mpat keluar drp kereta..
"waah! Segarnya udara" kata jimin.. Matanya tiba² terpndg sese0rg di sebalik langsir tingkap di sebelah villa nya..'siapa tu?' desis hatinya..
~bersambung~
YOU ARE READING
SERIGALA JADIAN
FanfictionMengisahkan se0rg gadis yg bernama Hyemin yg tlh disumpah menjd serigala jadian disbbkn oleh ayahnya yg tlh memungkir janji dgn seek0r serigala.. Selepas kematian ibu bapanya,Hyemin menjd sngt tertekan.. Sehingga tdk ada lg keceriaan pd wajahnya.. T...