Perle de vise si sfarsituri ciudate

23 0 0
                                    

Nu il vad . Nu l-am vazut de cand am venit aici ...Unde e Tony ? Simt cum lacrimile incep a mi se scurge pe fata asemeni mierii pe W-ul unde se aruncau oamenii (Cap.I) .
-Tonyyyyy! Glasul meu disperat estr singurul care se mai face auzit in campul de Alun . Si plansetul .
Nici macar Alice nu a reusit sa il gaseasca ...asta pentru ca iubirea ei pt. Obama si Nigga Hateo i-au incurcat planurile . Oare ...Tony...era mort ? NU ! Nu putea...
Mi-am reluat cautarile analizand indiciile , insa norocul nu mi-a suras nici astazi .
- Fâș Fâș Fâș ! Fâș Fâș Fâș Fâș ! Muritor nenorocit !
Ce e aia ? Nu ! E Caprocornoafacericazacoharvardozanoghepardocornul al XI-lea.  Si are un ostatic . Se cearta cu cineva . Ma uit cu atentie si dau dee...TONY S.N.B.A.V.A. !
Nu-mi vine sa cred !
-Lasa-l pe Tony in pace aratare cu echere ! Si spunand asta il lovesc cu splina peste ciomp (?) iar acesta cade mort la pamant .
-Tony! Te-am gasit ! Nu...n-
Acesta si-a lipit buzele de ale mele dandu-mi fiori reci .
- Shhh !
Un shhh senzual. Ne-am indreptat spre casa tinandu-ne de tigai Dry si am trait fericiti pana la adanci batraneti alaturi de Gajga ,Alice Gangstarul si ...a...mda..ma rog ...

Sfârșitul mult așteptat ! [Muzică de sfârșit ]

Orasul GroazeiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum