Berbat bir gün

29 1 0
                                    

Denizin ağzından

Kızlar antrenman saat 4 teymiş yarın.

Sonunda rahat uyuyabilicez dedi mimo

Diğer üçümüz ise aynen dedik

kızlar ben uyumaya gidiyorum.
Aslında uyumayıp düşünecektim,kafamdaki karışıklığı çözmeye çalışacaktım.

Aa niye denocum saat daha 10 film izliycektik?dedi şevval

Benim keyfim pek yok siz izleyin.

Miray koltuğun üstünden atlayıp yanıma geldi deno noluyo sana?

Bişey olduğu yok ama içimde kötü bir his var

Biliyo musun benimde ama neden olduğunu bilmiyorum

Mimiyle şevo yanlız kalmasın hadi sen ,git yarın konuşuruz .

Tamam.

İyi geceler kızlar diye bağırdım a ları uzatarak.

Hepsi bir ağızdan iyi geceleeer diye bağırdılar.

Seviyorum ben bu kızları ya ne olsa hep yanımda oldular birşey olduğunu anlarlar hep.yoksa ben mi duygularımı gizliyemiyorum?Ama hepimiz böyleyiz anında anlarız birbirimizi mutlu da olsak mutsuzda olsak .

Gelelim içimdeki kötü hislere.Neden olduğu belirsiz aynı his mimoda da var.O zaman Erenle ilgili değil.Ne hissettiğimi bilmiyorum Allahım sen bana sabır ver.Bunları düşünürken tatlı bir uyku bastırıyor gözlerim kapanıyor ve uykuya dalıyorum.

Çalar saatin sesiyle uyanıyorum ama alarm kurmamıştım ki?Of noluyo ya saat daha sabahın 11 i neden uyandırılıyorum ben? diyorum uykulu uykulu

Kalkıp bir an önce neler olduğunu öğrenmek istiyordum ama sanki beni yatağa bağlamışlardı üzerime bir ağırlık cökmüştü sanki zar zor yataktan kalktım hemen yanı başımda olan mirayın yatağına baktım boştu.Ve yatağı topluydu Miray hayatta bu saatte kalkmazdı.Garip bişeyler olduğunun farkındaydım.Miraysu ve Şevvalin odasına doğru ilerledim hayır onlarında yatağı boştu.Heey kızlaaar kimse yokmu?Sesim cümlenin sonlarına doğru kısılmıştı.
Sonunda telefonu akıl edip sıra sıra hepsini aradım ama hepsinin telefonu kapalıydı.
Bu bir şakaysa hiç hoş değil diye bağırdım ses yok.Telefonumun melodisini duydum.Ve kızlardan biri umuduyla kim olduğuna bakmadan açtım.

Alo ?kızlar nerdesiniz siz?

Aşkım ben Eren.

Nnne?aşkım mı?

Evet.hoşuna gitmedi mi yoksa?

Aşkım demesini umursamayarak Eren kızları bulamıyorum sendeler mi telefonlarida kapalı ?

Aa korktun mu bendeler merak etme güvendeler. Sesi çok garip çıkmıştı ve bu beni daha da korkuttu. Eren şifreli konuşma neler oluyor??

Ne oluyor güzelim biliyor musun ?kızlar elimde benim evimde ne yapacağım belli olmaz .

Gözyaşlarım benim elimde olmadan akıyordu.Ne istiyorsun bizden ?diye bağırdım çaresizce.

Benim sorunum seninle o şerefsizden ayrıl kızları bırakayım.

Ne diyor bu diye düşünmeden edemi- Tabi ya şevval oyle demişti.

Sanane benim hayatımdan sanane çık git hayatımızdan çık giiiit .kendimi durduramıyordum resmen kriz geçiriyordum.son olarak sadece Bırak kardeşlerimi ne istersen yaparım diyebildim.Ama ne yapabilirdim ki?Ayrıl dediği kisi gercek bile değildi.

Bak Eren öyle birisi yok yani benim sevgilim falan yok anladın mı beni?şimdi bırak kardeşlerimi diye bağıdım.

Deniz,uyan uyan aşkım gecti.Miraysunun sesiydi.

Gerçek değildi.

Kızlar KlübüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin