- May, ce fericita is ca se organizeaza aceasta conferinta cu avocatii, spuse Rose.
- Eu nu prea.Nu stiu de ce, dar nu is prea entuziasmata.Dar totusi ma bucur ca o sa fim impreuna pentru o saptamana, sa putem sa mai povestim, sa mai radem cum o faceam noi in timpurile noastre bune.Zambi copilareste, chiar daca Rose nu o putea vedea.
- Oh, May.Si mie mi-e dor de anii de liceu si nu numai.Cred ca o sa devin nostalgica. Astept ziua de maine sa ne vedem.Mi-e asa dor de tine.
- Si mie, Rose.La cat ajunge avionul tau in Seattle?
- Cred ca la 09:15 AM.Vin cu avionul asta ca sa ajung mai repede sa ma pot caza la hotel, si sa fiu pregatita pentru deschiderea conferintei.Tu la cat ajungi?se cunostea pe vocea ei ca este fericita, ca abia asteapta sa ajunga acolo sa se intalneasca cu Maylin.
- Hmm, poi cred ca o sa ajung si eu la vreo 10.Si ne intalnim jos la receptia hotelului.Ii ok?
- Da, e in regula.Ma suni cand ajungi.Bine?
- Da, Rose, o sa te sun.Acum te las, ma duc sa imi termin de pregatit bagajul.
- Bine, ma pun si eu sa dorm, sa fiu pregatita petru maine.Atunci, ne vedem maine.
- Da, abia astept.Noapte buna Rose.
- Noapte buna May.
Maylin isi cauta hainele de care avea nevoie pentru saptamana care urma, isi puse in geamantan si restul lucrurilor si dupa ce facu un dus, se puse si ea in pat.Era obosita.
***
Maylin, ajunse la ora 9:50 AM in holul hotelului Great Locator.Era un hotel de 5*.Ei erau cei mai buni avocati din acea zona, asa ca vor sta intr-un hotel de lux.Holul era imens, incadrand si receptia.De jur imprejurul peretilor erau flori de un verde puternic, mari si frumos ingrijite.Mai erau doua masute pe care se aflau pe fiecare cate un telefon fix.
Se duse la receptie sa intrebe de Rose.
- Buna ziua.Cu ce va pot ajuta?zambi de dincolo de sticla o tanara draguta.
- Buna ziua.Ma numesc Maylin si as avea o intrebare.S-a cazat aici, la hotelul dumneavoastra o tanara pe nume Rose Calger, acum aproximativ o jumate de ora?
- Doar doua secunde sa verific.Cotrola in memoria calculatorului, in baza de date, dar nu gasi numele cautat.Mai puteti sa imi mai spuneti inca o data numele?Ma tem ca nu gasesc.Se uita cu parere de rau la Maylin.
- Rose Calger.
- Hmm, chiar imi pare rau ca nu va pot ajuta.In ultima ora s-au inscris doar 2 barbati si o doamna pe nume Carla Mateew.Si era de vreo 45 de ani.
- Aa, nu.Multumesc.Tanara pe care o caut are 28 de ani.Ofta ingrijorata.O sa astept afara.Poate soseste.O fi pierdut avionul.Multumesc inca o data pentru amabilitate.
- Nu aveti pentru ce.Imi pare rau ca nu v-am putut fi de ajutor mai mult, spuse aceasta zambindu-i.
- Este in regula.La revedere.
- La revedere.
Maylin renunta sa se cazeze singura in hotel.Era nelinistita in legatura cu Rose.De ce nu ajunsese inca?Chiar o fi pierdut avionul?Nu ii statea in fire sa intarzie.Era unul dintre principiile ei.Mai bine sa ajunga mai repede decat sa intarzie.Maylin se hotara sa ii dea un telefon sa vada pe unde era.Ceva ii spunea ca nu este totul in regula.
YOU ARE READING
Mirajul jocului
RomanceMaylin. o fata simpla, trece prin focul primei iubiri si e distrusa rau.Schimbandu-si scoala, regaseste acolo un baiat care o face sa isi aminteasca de zilele petrecute cu Carlos, cel care a parasit-o.Simte acei fluturasi din nou, dar nu mai vrea s...