3.Bölüm/Balo

51 3 0
                                    

Bugün pazartesi. Sabah kalktım, elimi yüzümü yıkadım, kahvaltımı yaptım ve akşamki balo için Hava'yı aradım. Giyeceğimiz elbiseler ile ilgili konuşuyorduk. Hava'nın elbisesi krem renginde balık model yanları siyah renkte desenli idi. Benimkisi ise buz mavisi renginde balık model tek kol yanları çapraz şeklinde açık idi. Havayla saat 19:00'da balo da buluşcakdık. Birden kapı zili çaldı Su ve arkadaşları gelmişti pek mutlu değillerdi ama onlarda en sonunda Suyla aramdaki bağı anlıcaklardı. Suyun elbisesi çok güzeldi rengi lacivert tek kol balık model yanlardan altıgen şeklinde açıktı. Alev ile Toprak'ın elbiseleri çok güzeldi. İkisininde elbisesi çok beğendim. Toprak'ın elbisesi siyah renkte straplez yanları üçgen şeklinde açık elbise diz kapağından 5 karış  kadar kısaydı ve altı kabarıktı. Alev'in elbisesi su yeşili renginde çift askılı atkasın sırt dekoltesinde diz kapağının 5 karış yukarısında bir elbiseydi. Havayı aradım bizim eve gel dedim. Çok hızlı gelmişti yanında Rüzgar ve Ateş vardı. Arkasından Ejder çıktı. Aslında o burada vampirler olduğu için gelmişti bir yandanda Rüzgar ve Ateş ile arkadaşdı ama gizli bir arkadaşlıktı ve arasıra onlarda kavga ediyorlardı. Biraz sohbet etmiştik onlarda biraz olsada Doğadan nefret ediyorlardı. En sonunda balo vakti gelmişti hep beraber baloyo gittik süslemeler vb. şeyler güzeldi ama bizim için Doğa'nın gelmesi kötü bir durumdu. Doğa bize doğru bakıyordu. Ama bu kötü bakışlardı. Ejder çok cesaretliydi hemen Doğa'nın yanına gitmeye kalkıştı hepimiz birden onun omzundan tuttuk ve "dur" dedik. Biraz zaman geçtikten sonra bir erkek Doğayı dansa kaldırmıştı. Doğa'nın elbisesi ise, mavi renkte prenses elbise idi. Dans bitmişti Doğa ve Su ortalarda yoktu. Ve üstüne üstlük dışardan bağrışma sesleri geliyordu. Ejder, ben, Hava, Ateş, Rüzgar, Alev, Toprak hep beraber dışarıya bakmaya gittik. Ejder ile Hava önden koştu Doğa'ya saldırdılar. Alev ile Toprak acil yardım çantasını almaya gitmişlerdi. Rüzgar ile Ateş Havaya ve Ejder'e yardım etmeye gitmişlerdi Hava çok sinirlenmişti. Ben ise Suyu aldım acil yardım kutusunu getirmişlerdi bile çünkü Suyun bacağına pençe atmıştı. Suyun durumu kötü idi. Bugün Su bizde kalcaktı. Hava'nın ise dinlenmesi gerekiyordu. Hepimiz evlerimize dağılmıştık. Suyun yatağını hazırlamıştım. İyi geceler diyip yatağıma yatmıştım.

İmkansız ArkadaşlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin