Sabah kalktığımda Su kahvaltıyı hazırlamıştı. Ve oturup kahvaltı ediyordu. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra bende masaya oturup kahvaltı etmeye başladım. Su'ya teşekkür ettim. Kahvaltıdan sonra beraber Akademiye gittik. Bugün bütün dersler birlik dersi idi. Çok mutluydum. Zil çaldı ve teneffüse çıktık. Doğa gelip bizden özürdiledi. Şaşırmıştık çünkü Doğadan böyle bir hareket beklemiyorduk çok şaşırmıştık. Ve oda bizim Suyla ayrılamıyacağımızı anlamıştı. Ve biz çok mutlu olduk. Derse girdik derste Ejder'de vardı. Ve o gerçekten çok güçlü ve cesaretli idi. Yemek zili çalmıştı . Yemekhaneye gittik oturduk birden yanımıza erkekler gelmişti . Yani Hava, ben, Su, Rüzgar, Ateş ve Ejder beraber oturduk. Ejder çok iyi davranıyordu. Herhalde iyi bir vampirdi. Ama ginede ben ona güvenmemiştim zaten ben hiç bir erkeğe güvenmemiştim bu zamana kadar. Güvenmicemde zaten. Zil çaldı derse girdik. Alev ile Toprak'ı gördüm herkes bu dersteydi Doğa bile yani. Bütün dersleri böyle geçirdik. Evlere dağıldık....
1 Hafta Sonra...
- Ben Doğa ile takılmam Su! Çünkü o bizim arkadaşlığımızı ayıracak gibi bir hali var ben sana baştan söyleyeyim Su.
- Bence Doğa ile takılmalıyız Buzul o sonuçta bizden özürdiledi.
- Sen istersen git takıl ben onla asla arkadaş olmam Su.
- Yaa öf Buzul hiç kimsenin iyi olup olmadığını anlayamıyacakmısın?
- Yani sen şimdi Hava'nın çok kötü biri olduğunu açıklamaya mı çalışıyorsun Su?
- Hayır öyle bir şey demek istemedim Buzul.
- Bence açıkça bunu söylüyorsun Su. Sen git onla onla takıl zaten.
- Tamam benim için sorun yok. Bence o iyi biri. Bay bay.
Evet daha demin Su ile kavga ettim. Bana böyle bir şey yapacağına hiç inanamadım. Şimdi ne yapacağım. Evet kesinlikle bu kavganın nasıl başladığını merak ediyorsunuzdur.
5. Bölümü bekleyin....