Sabah uyandığımda saat11.35ti.Kalkıp yüzümü yıkayıp kahvaltıya indim.Annem,halam,eniştem,babam,Derya abla herkes masadaydı.Beraber güzel bir kahvaltı ettik.Sonra hepberaber denize gittik.Derya abla,enistem,babam ve ben açılırken suyun icinden midye ve deniz yıldızları topladık.Eniştem geri dönüp zıpkını getirdi.Balık avlamaya başladık.Sonra annemlerin yanına yüzmeye başladık.Dönerken yarış yapmaya karar verdik.Ben babamla Derya Ablada babasıylaydı.Yarışa başladık.Yaklaşık 50 m yüzmemiz gerekiyordu.Herzaman babamla aynı hizada gitmeye çalıştım.Birden annemin eline dokunduğumu farkedip durdum.Biz kazanmıştık.Şezlonglara oturup annemin yaptığı nefis poğçaları yedik.Yemekten sonra Can ile kumdan kale yaptık.Kaleler bitince eniştem gitmemiz gerektiğini söyledi.Biz tamam deyip toparlanmaya başladık.Eve gelince Derya Abla hazırlanıyordu.Galiba Batuhan ile buluşacaktı.Ben hiç bir şey sormadım.Babam ve eniştem tv izliyordu.Annem ve teyzemde mutfakta yemek yapıyordu.Ben arkim Burcuya mesaj attı.Burcu bana İzmir Çeşme'de olduğunu söyledi.Ben hemen hazırlanıp babamdan beni Çeşme'ye bırakmasını söyledim.Babam annemide alıp beni Çesme'ye bıraktılar onlarda Çeşme'yi gezdiler galiba.Biz Burcu ile buluşup bir Cafe de milkshake içtik.Süperdi.SonraBurger King de hamburger yedik.bitince Çeşmedeki bir AVM ye gittik.Burcu ile alışveriş yaptık.Sonra babam beni aradı.
BABAM:Kızım nerdesin?Annen ile seni almaya geliyoruz dedi.
BEN:Tamam babacım anıtın oraya gelin dedim.
Çantalarımı alıp arabayı bekledim.10dk sonra babam geldi.Eşyaları bagaja koyup yerime oturdum.
BABAM:Adacım hadi gidiyoruz eve canım dedi.
BEN : tamam zaten işim bitmişti deyip telefonla oynamaya başladım.
Eve geldiğimizde icerden mis gibo yemek kokuları geliyordu.Galiba teyzem yine döktürmüştü.Teyzemin yanına gidip neler yaptığına baktık annemle.O güzel yemekleri yemek icin sabırsızlanıyordum.Sonunda yemek saati geldi.Yemekler bitince Derya Ablamın yanına gittim.Batuhan enişte ile mesajlaşıyordu.Annemle teyzem kahve iciyorlardı balkonda eniştemle babamda maç izliyorlardı.Tam odama giderken annemin teyzeme 2 gün sonra gideceğimizi soyledi.Ben İstanbul'u özlemiştim.Ama İzmir'den gitmek istemiyordum.Odama gidip bugün aldığım eşyaları valize koydum.Yavaş yavaş toplanmaya başladım . Tam o an annem geldi
ANNEM:Ada ne oldu canım neden toplanıyorsun?
BEN:Teyzeme 2 gün sonra gideceğimizi söyledin ya anne.
ANNEM:Kızım evt baban artık gitmemiz gerektiğini söyledi .Hem giderken Çanakkale ve Erikli'ye gideceğiz canım .
BEN:A tamam deyip yatağıma yattım.
Sabah olunca uyanıp kahvaltıya indim.Babam bu gün deniz yok çarşıya gidip alışveriş yapacağız dedi. Ben tamam deyip kahvaltıma başladım.Kahvaltı bitince odama gidip giyinmeye başladim.Altıma beyaz kısa şortumu giyip üstüme mavi tişörtümü giydim.Şimdi alışveriş zamanıydı.Beraber arabaya binip markete gittik.Marketten arabada yemek için yiyecek aldık.Sonra bir AVM den giysi falan aldık.Arabaya benzin attıkmıda tamamdır.Artık sadece yerleştirme işlemi kalmıştı.Eve gelince biraz dinlenip babam ve eniştem arabayı yerleştirdi.Ben ve annemde yiyecek hazırlıyorduk.Her şey bitince eniştem bizi gezmeye lunaparka götürdü.Derya ablayla her türlü şeye bindik.Çok güzeldi.Eve gelince yorgunluktan hemen uyudu..
Sabah annemin sesi ile uyandım
ANNEM:Hadi Ada yola çıkıyoruz dedi.
BEN:Tamam deyip yataktan kalktım.
Babam aşağıda bizi bekliyordu.Herşey hazırdı.Derya ablayla,eniştem ve teyzemle vedalaşıp arabaya bindim.Uyumaya başladım.
Okuyucularımın yorum ve votelerini bekliyorum.☺☺☺☺☺☺