Lezim na krevetu i razmisljam...Ko je taj misteriozni decko koga ne mogu da izbacim iz glave?Taj njegov osmeh,oci,kosu,jaoo...zasto se srecemo iz dana u dan?Nista mi nije jasno.Obukla sam trenerku i majicu i istrcala iz kuce,morala sam da otkrijem ko je on.Otisla sam do Central parka,on je tamo,kao i svakog dana,buljim sam u njega,primetio je to i nasmesio se,samo sam se zacrvenela.
Lukas's P.O.V
Ne mogu da je izbacim iz glave od naseg prvog susreta.Evo je u parku,moram da joj pridjem jednostavno,ne mogu vise da izdrzim
a onda je poceo da koraca prema meni,srce je pocelo da mi udara tako jako.
Cao,ja sam Lukas,nasmesio se.Ja sam Je..Jenny.Drago mi je Jenny,da li cesto dolazis ovde,zato sto sam te video nekoliko puta?Mhm.. promrmljala sam,a ti?Uzvracam sam mu pitanje?Pa da,volim da dolazim ovde sam.Kako to da ovakav decko ne izlazi uvek sa drustvom? Rekla sam tiho. Nasmejao se naglas,o moj Boze,da li je cuo da sam to rekla?
Lukas's P.O.V
Posebna je,vidim to u njenim ocima,nije kao ove danasnje devojke,ima to nesto u sebi,zato i stalno razmisljam o njoj,necu da odustanem od nje,mora da bude moja..
Bilo mi je neprijatno sto je on to cuo.M..moram da idem kuci,stvarno zurim negde,rekoh mu. Okej,paaa,vidimo se onda? Ahamm,caoo..okrenula sam mu ledja,napravila sam 2 koraka pa sam otrcala do njega. A kada bi se to videli? Pocrvenela sam. Kada hoces,sutra na istom mestu,u 5? Nasmejao se onim njegovim prelepim osmehom,istopila sam se. Morala sam da zbrisem,bilo mi je neugodno,otrcala sam kuci.Presvlacim se,vec je kasno,oblacim pidzamu i palim lap-top,listam koje bih filmove mogla da gledam. Pustam "If i stay" i gasim svetlo.Kikocem se, presrecna sam sto cu sutra da ga vidim, divan je,i pazljiv..uh...Gledala sam film do 23h i uspavala sam se,razmisljajuci o njemu...
____________________________________________________________________________________
Ovo je bio prvi deo,recite mi svoje misljenje,da znam da li da nastavim pricu :)
YOU ARE READING
Central park
RomanceJenna's P.O.V Da li verujete u onu istinsku,pravu ljubav sa kojom se srecete u filmovima,knjigama?Ne?Ni ja.Imala sam puno simpatija,ali bi mi dosadili ubrzo,trazila sam nekog ko ce unositi svezinu u moj zivot,ko ce me tretirati kao damu,ali sam od...