Charpet 2.
"Jennyyyy,Jenny probudi se".Otvaram oci,jos sam u polu snu.Polly lupa na vratima (ona je moja cetvorogodisnja sestra)"Molimm Polly?"Derem se."Mama te zove na dorucak." „Okej silazim".
Gledam na sat,12h je,a za sat vremena treba da se nadjem sa Luciom (mojom najboljom drugaricom,doduse,onna mi je kao druga sestra),da idemo da kupujemo neke stvarcice.Uzimam svileni mantil i obuvam papuce sa kravicama.Silazim niz stepenice,naglo sam ustala pa se saplicem na stepenicama.Kada sam stigla do kuhinje osetila sam predivan miris ,palacinkeee."Dobro jutro honey". „Dobro jutro mama".
Uzela sam nutelu i pocela da mazem palacinku,obozavam ih,pogotovo kad mama pravi,njene su najbolje.Zavrsila sam dorucak,bilo je pola 1,brzo sam otrcala u sobu da se obucem.Nazvala me je Lucia. "Hej sweety" cujem je sa druge strane slusalice, "Hejj Luc,ja se evo oblacim i dolazim do tebe","U vezii toga,moram mami da pomazem da zavrsli neke poslove oko kuce,znas kakva je ona","Aha,okej.Nego...sanjala sam da me je Lukas pozvao da se nadjemo u parku,blesavo,ha?","Pa Jenny,to je i istina,juce si mi rekla.." Pocela je da se smeje."Okej,okej.Zalupila sam joj slusalicu".
Misli su mi otisle ka Lukasu,sta ako se ja njemu ne svidim,sta ako me ispali za danas.PRESTANI TO DA MISLIS JENNY.Usla sam na facebook,pokusala sam da ga pronadjem,ali znam samo negovo ime,tako da je sve bilo uzaludno.Gasim lap-top.Otvaram orman.Ne znam sta cu da obucem za danas,mora da bude nesto bas lepo,ali da on ne primeti da sam se sredila samo za njega.Dohvatila sam jednu slatku crvenu suknjicu sa kaisem i belu majicu,dosta je.Sredila sam sobu,zato sto sam napiravila katastrofalni haos.Visila sam jos malo na Instagramuu..Uhuu,vec je pola 5,obula sam baletanke i izasla,malo sam nervozna,ali se danam da on to nece primetiti.
Koracam ka Central parku,vidim ga,sedi pored velikog hrasta,kao i uvek,i cita knjgu.Retko kad vidim nekog decka sa knjigom u ruci,tako da mi je to malo slatko."Hej Lukas",obratih mu se. „Hej Jenny",zagrlio me je,omg,omg,pocrvenela sam. Poskocila sam u sebi od srece.
Lukas's P.O.V
Kada sam je ugledao bila je lepsa nego ikada,imala je savrseno telo,ta suknja joj je stajala kao salivena.Kada sam je zagrlio osetio sam da joj srca jako lupa,verovatno od uzbudjenja ^_^ Moram da priznam da mi se bas svidja...
„Pricaj mi o sebi malo","Paa imam 16 godina,mladju sestru,volim da citam,volim zivotinje jako,i volela bih da naucim da sviram gitaruu.. To je to. "
,"Koja slucajnost,ja sviram gitaru,vec 6 godina,cak imam i svoj bend,naucicu te"rekao je kroz osmeh,"Stvarnoo,hvala tii",zagrlila sam ga i poljubila u obraz,nisam razmisljala ni o cemu tad,nasmesio se.Sedeli smo i pricali,zbijao je sale,svidja mi se to kod njega. „Izvini,ali ja moram da idem,vec je 21h",rekao mi je,"Mhm,brzo je proslo vreme,vidimo se sutra?","Zapravo,sutra bend i ja sviramo u kaficu „Love Street",dodji ako nemas nista zakazano ","Mozda cu doci",otisla sam.
A onda sam zacula svoje ime,cula sam vrlo poznat glas. Okrenula sam se,on je trcao ka mene. Pogledalao me je u oci a onda poljubio,to je bio najlepsi poljubac koji sam ikada dozivela,toliko je bilo ljubavi i strasti u njemu."Pa vidimo se" rekao je kroz predivni osmeh i nestao...
E H T A J C E N T R A L P A R K
_____________________________________________________________________________
Iiii evo drugog dela,imala sam inspiraciju veceras,pisem sutra treci deo verovatno.Uzgred,hvala vam na lepim komentarima.Pisite pohvale,kritike, zelim da cujem vase misljenje :)
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Central park
Любовные романыJenna's P.O.V Da li verujete u onu istinsku,pravu ljubav sa kojom se srecete u filmovima,knjigama?Ne?Ni ja.Imala sam puno simpatija,ali bi mi dosadili ubrzo,trazila sam nekog ko ce unositi svezinu u moj zivot,ko ce me tretirati kao damu,ali sam od...