Weird

38 6 3
                                    

Charpet 3

Udaljavam se od Central parka, i razmisljam..taj poljubac...ne znam vise sta da mislim,zaljubila sam se u njega skroz.

Otisla sam kuci.Upravo jedem i gledam "The Vampire Diaries",kakve gluposti,vampiri uopste i ne postoje.Odgledala sam 4 sezone,inace,volim ovu seriju,bas zato sto je sve izmisljeno,22h je,otisla sam do kupatila i pogledala sam se u odgledalo,prebleda sam,moguce zato sto poslednjih dana nisam mnogo jela,to me i ne brine toliko,sutra cu da se najedem,ionako mama sprema lazanje.Obukla sam pidzamu i legla u krevet.Ubrzo sam utonula su sam.

**************

Neko mi se priblizava,neko jako mracan,vidim jarko crvenu lokvu krvi pored njega,a on je isprskan isto necim crvenim po licu.Boze,priblizava mi se."Ne pise ti se dobro",rekao je.

*************

"Jenny probudi see,nisi juce pokupila svoj lom,ne pise ti se dobro",probudila me je majka vikanjem."U redu mama,skupicu","Tako uvek kazes,silazi odmah".Sisla sam do dnevne sobe i skupila stvari.Ugledala sam novine na stolu,inace ja ne citam novine,ali sam uzela da se zanimam dok jedem.

"UBIJENA DARCY (40) SINOC U 00:00 U CENTRAL PARKU,LJUDI KAZU DA SU JE VIDELI KAKO VISI NA DRVETU I ODMAH POZVALI HITNU POMOC,IMALA JE VELIKU RANU NA VRATU.POLICIJA I DALJE TRAZI KRIVCA"

Boze, sokirala sam se.Okej Jenny ne razmisljaj o tome,ima puno lepih stvari o cemu mozes da razmisljas.Dan je prosao jako brzo,gledala sam neke filmove i slusala muziku.

Idem da se nadjem sada sa Luciom da joj ispricam sve,treba da se nadjemo u Meku.Koracala sam kroz centar New York-a,sve mi je nekako bilo lepse,nisam skoro bila ovako srecna.

Vidim je ispred Meka „Hejj Luc", „Hej,hej.Nego..pricaj sta se desilo.","Pa nista se nije desilo","Ajde Jenny,pricaj,mene ne mozes da slazes". I upravu je,nju nikada nisam mogla da slazem,uvek je provaljivala,zato sto se ja cudno ponasam kada lazem,vrlo sam nervozna i tresem se.

„U redu,u redu, pa ovako,pricali smo o svemu i svacemu,cak sam ga i zagrlila..","Opaaa","Ma to je samo zato sto je rekao da ce da me nauci da sviram gitaru.","Mhm",promrmljala je.."I sta je onda bilo?","Rekao je da mora da ide kuci,razisli smo se i onda sam cula kako doziva moje ime,okrenula sam se,i poljubio me je..nista posebno", Ustala je i pocela je da vristi."Ma daj Lucija,sedi dole,ljudi nas gledaju.Bilo ju je briga."Ne lazi da nije nista posebno,znam da ti se svidja",zakikotala se. Eh da mi se samo svidja,rekla sam u sebi.

Lukas's P.O.V

Ne mogu da verujem da sam je poljubio,kako sam glup,valjda nece da sazna sve o meni,ne bih da je povredim..

Zagrlila sam Luciju i krenula sam kuci.Odlucila sam da skrenem precicom.

Mracno je.Nigde nikog.Hvata me neka jeza, cujem neke neodredjene zvukove oko sebe,ubrzavam korak. Poceo je da duva strasno jak vetar.Na sebi sam osetila nesto hladno.To je poslednje cega se secam...

__________________________________________________________________________________

Nadam se da vam se svidja,zelela sam da ubacim malo misterije u ovu pricu.

Stvarno sam se potrudila za ovaj deo zato sledeci nastavak ide sa 20 votea :) 

Central parkWhere stories live. Discover now