Biliyorum bayadır hatta epeydir yazmadim ama artik yazicam ins -_-
Uuuu buldum.Böyle bir kediye bu yakışır adı Jerry.Neyse odama geçtim.Buğrayla çıkıyoruz inanamıyorum ya. Şaka gibi.Denizede acımayı ihmal etmiyorum tabi hsbd.O öyle uzaktan uzaktan seyredip dursun =D. saat gec oldu iyice ben de yatıyıp artık. Sabah sabah jerry'nin yorganı cekistirirken yakaladım.Elime alıp sevdim pardon bir tür çin işkencesi yaptım.Buğraya Günaydın mesajı atıp tuvalet işlerimi hallettim.Işemek gibisi yok bence.Hemen giyinip ananemin tostlarıyla karnımı doyurdum.Meyve suyunuda dikledim ohhh.Aceleyle çıkıp denizlere gittim.Oda evden çıkıyodu.
~Ne bu acele deniz nsbs
~Ezgi sabah sabah hava çarptı herhalde geç kalıyoz kızım koş
ohaa ne.Ben şok.Koşa koşa okula gittik.Bizim eniştede anlaşılan geç kalmış. Ben önden hızlı gittim baş başa kalsınlar diye.Ipnelik olsun hshs.Sınıfa girdiğimde kimse yoktu.Allah allah gel de uğraş ufff.Nerdeler bunlar.Ders programına bakıp resim sınıfında olduklarını anladım."Dünyada senin kadar salak varmi acaba çok merak ediyorum.Insan kendi dersini bilmezmi Allah aşkına"
Allah allah ne varmış halimde insanlık hali canım olur böyle şeyler arada.Derken kapıyı çaldım hoca gir diyince daldım sınıfa.Hani resim çantamıda getirmedim ben. offfff of.Boş bir yere geçip oturdum.Tabikide dersin bitmesini bekledim.Ders bittiğinde sınıfa geçip çantamı sırama fırlattım.Tabiki öyle olmadı.Çanta yere düştü.Aman neyse.Benim buğrayı bulmam lazım.Orta katta koridorun sonunda gördüm onu sesizce korkutmak için giderken arkasında biriyle konuştuğunu gördüm.
Allah allah kim acaba Günaydın mesajımada cevap vermedi bu hayvan.Dur bakalım anlarız şimdi.Ahaaa lan bu küçük şeytan.Ne konuşuyolar öyle koridor köşelerinde.Sevgilimi benden almaya çalışıyo.Iyice yaklaştığımda konuştuklarını duyabiliyordum.(-Bugra- uffff kız salak işte napıyım oyun oynıyalım dedik kaldım ortada yardım et zeynep kurtulıyım şu ezgiden.)
Ohaaa yani yani bunlar şimdi bana oyun mu oynadılar.~Kurtulmana gerek kalmadı ben yardım ediyim bitti Buğra bitti
dedikten hemen sonra hızlı adımlarla okulun arkasına geldim.Ağlamak istiyorum.Ben ne kadar salağım.Nasıl fark edemedim.Ama anlamalıydım.Bu kadar kolay olamazdı."Al iste sonra konuşma diyosun.Şu an zeynebin kazı fena girdi yanlız.hsbdbd."
Allahım sabır ver sen sus sana zten derdim var bide sana katlanamıyıcam.Kendimi toparladım.Sınıfa girdim.Girdiğimde zeynep yani küçük şeytan sırama oturmuş piç piç gülüyo.Ya sabır.Yakasından tutup sıramdan kaldırdım.Bi güzelde oturdum.~Hadi insanda salaklik vardirda sendeki boy almış gidiyo ezgi hsbdhd
~Bende diyorum ki insanlar bu kadar mal olur ama sen katıysız malsın
Tam bir şey diyicekken ağzını açtı ama arkadan deniz geldi.Sonra yol alıp gitti.Deniz bana hayırdır diye bi baķış attı.Bende daha bu sabah denize acıyodum.Atalarımız nedemiş acınma acıncak duruma düşersin demişler.Aynen öyle.Neyse bir nefeste herşeyi denize anlattım.Bana göt oldun bakışı attı.Allah allah ne göt olcam ya gerçekler açığa çıktı sadece.Neyse ya sinierim ayağı tam kalkacakken zil caldi.Onada izin yok.Deniz gitti derse başladık.Okul çıkışı olduğunda denizle okulun bahçesinden çıkarken Buğra piçini gördüm.Adını dahi söylemek istemiyorum.Neyse denizi evine bırakıp evime doğru yol alırken yanımda bir araba belirdi.Suratına baktığımda tanıdık gelmedi.Bende yürümeye devam ettim.
Hep böyle götelekler beni bulur zaten.Bende karsi kaldırıma geçtim.Korna çalıp durdu.Sonra bir şeyler geveledi ama takmadığım için duymadım.Sonra zaten basıp gitti Bende eve girmeden önce bakkala gitim sonuçta depresyona girmek için biraz şekere ihtiyacim var.Deymez ama ben buğraya değil ona aşık olduğum için depresyona giricem.Aldıktan sonra eve girdim.Ablam kendine bir şeyler hazırlarken gördüm.Ardından yukarı çıktım.Jerrye bir merhaba dedikten sonra üstüme şort üstüme beyaz kısa kollu geçirdim.Geçirmedimde giydim yani zhsbdhdh.Balkona çıkıp şekerleri tükettim.Sonra jerrye yemek verdim.Yatağa uzanıp telefonu elime alıp takıldım.Saate baktığımda 6.30'du karnımın acıktığını hissederek mutfağa girdim.
Ekmek arası bir şeyler yedikten sonra televizyon izledim.saate tekrar baktığımda 7.30 olduğunu fark ettim.Zaman geç miyor abi.Birazda sarki dinledim.Bu sefer uykum geldi.Gözleri devirip uyudum.Sabah alarmla uyandım telefona mesaj geldi.kulaklık hala takılı olduğundan bi irkildim sabak sabah.Baktığmda Buğra bey anca mesaja cevap vermişti. Allahın yüssüzü ayrıldık hala benle uğraşıyo her neyse tarihe baktığma bügün cümartesi olduğunu fark edip sevgili yatağımla yeniden buluştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O çOcUk
AléatoireBuğra'yı o küçük şeytana vermemek için elimden geleni yapıcam.O küçük şeytan kimle oynadığını öğrenicek.Ben varken Buğra ona kalır mı??? Güldürmeyin beni :d:d:d.....