Příjezd

38 1 0
                                    

Byl první den prázdnin a jelikož se muj tata znova ženil a jeho nová přítelkině mě neměla v oblibě tak už zítra odjíždím na jakýsi tábor na který prý jezdil můj táta ve stejném věku jako jsem teď já. Je fajn že odjíždim ale na celé prázdniny se mi teda nechce. ještě večer před odjezdem jsem se chtěla na internetu podívat kam to vlastně jedu a o co na tom táboře jde. A jediné co jsem našla bylo to že je to ve vesnici jmenem Skryje. Pak mě zavolal táta a jeli jsme. Dorazili jsme tam ve 2 ráno a ja se šla ubytovat. Když jsem vešla do pokoje spaly tam nějaké holky ale pak jsem omylem shodila lampičku a probudila jsem je. Hned co se na mě podívaly zjistila jsem že jsou to moje tři  kamarádky z tábora kam jsem jezdila jako malá. Jmenovali se Viky, Gabča a Saša. Hned co jsem je uviděla běžela jsem k nim a objala je. Hned potom jsem se jich musela zeptat za co tu vubec jsou. Viky tu byla proto že se její rodiče hádají a tak rači jela sem. Gabča tady je jen proto ze chtěla a Saša se právě rozešla s nějakým jejím klukem a doma už všechny tim brečením otravovala tak ji sem daly aby to nemuseli poslouchat. Pak jsme šly spát a hned ráno v 08:00 nas probudili a řekli že hned v 10:00 začíná program. Tak jsme šly na snídani a pak v 10:00 jsme šly ven kde na nás čekaly nějaké čtyři holky. Pak se jedna z nich postavila do prostřed a začala mluvit ,,Takže ahoj ja jsem Sára a teď vám řeknu jak to tu bude. Takže budete rozděleni do čtyř skupin jmenem. 1 Rebelové 2 Inteligenti 3 Šmoulové a 4 Zbytky. Teď vám řeknu kdo patří kam'' asi tak čtvrt hodiny říkala jmena ostatních a pak najednou jsme tam zůstali jenom my čtyři, nějaká fiflena a 6 kluků . V tu chvíli nám došlo ze my jsme ty zbytky.

Dětský táborKde žijí příběhy. Začni objevovat